תוכן שיווקי

Red Hat Enterprise Virtualization 3.0 Beta זמינה עתה

מהדורת Red Hat Enterprise Virtualization החדישה כוללת תכונות מתקדמות חדשות של ניהול וירטואליזציה, ביצועים וסקלאביליות מובילים בתעשייה

01/09/2011 13:36
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על שחרור גרסת הבטא של Red Hat Enterprise Virtualization 3.0 – גרסת הדור הבא של פתרון הוירטואליזציה מקצה-לקצה של החברה.

עם שחרור Beta Red Hat Enterprise Virtualization 3.0 מציגה רד האט בטרום-בכורה יכולות חדשות המתבססות על הסקלאביליות והביצועים שלה המובילים בתעשייה, עבור משתמשי וירטואליזציית שרתים ודסקטופ כאחד.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, אומר כי Red Hat Enterprise Virtualization וטכנולוגיית ה-hypervisor שלה KVM (ר"ת Kernel-based virtual Machine), שפותחה במרכז הפיתוח של רד האט ברעננה, זכו לתנופה חזקה ותמיכה שהובילו למהדורת Beta Red Hat Enterprise Virtualization 3.0 החדשה.

לקוחות כמו DreamWorks Animation ו-NTT Communications, הודיעו כי שירותי הענן וההיצע שלהם נבנים בשימוש ב-Red Hat Enterprise Virtualization. בנוסף, בשיתוף עם מובילי תעשייה אחרים עזרה רד האט להקים את ברית הוירטואליזציה הפתוחה (OVA), לקידום KVM כחלופה פתוחה לפתרונות וירטואליזציה קנייניים. ה-OVA התקבלה היטב ע"י התעשייה, עם גידול משמעותי בחברות בה.

בנוסף, KVM הניעה את מרבית תוצאות מבחן השוואתי SPECVirt 2010 ב-www.spec.org, כולל הציון הגבוה ביותר והציון הכולל הגבוה ביותר להתרחבות, שהוכיחו בבירור את מצוינות ביצועי רד האט.

Beta Red Hat Enterprise Virtualization 3.0  מציגה מספר שיפורים מרכזיים, כולל:

•    Manager Red Hat Enterprise Virtualization  הנו עתה יישום ג'אווה הרץ על JBoss Enterprise Application Platform  ב- Red at Enterprise Linux.

•    ה-KVM hypervisor עודכן ומבוסס על Red Hat Enterprise Linux 6 העדכנית.

•    רמות ביצועים וסקלאביליות מובילות בתעשייה, עם תמיכה בעד 128 מעבדים (CPUs) לוגיים ו- 2 טרה-בייט זיכרון עבור שרתים (hosts), ועד 64 מעבדים וירטואליים ו- 2 טרה-בייט זיכרון עבור תחנות קצה (guests).

•    פורטל המאפשר למשתמשי קצה  להקצות מכונות וירטואליות, להגדיר תבניות (templates), ולנהל את סביבותיהם.

•    RESTful API המאפשר לנהל את כל ההיבטים של  Red Hat Enterprise Virtualization  ויכולת ניתוח ניתנת לתצורה.

•    יכולות ניהול מרובה-רמות חדשות, משפרות תפקודיות מוצר עבור פריסות גדולות מאוד.

•    יכולות אחסון מקומי חדשות.

•    מנוע דיווח משולב ומשובץ, המאפשר ניתוח של מגמות שימוש היסטוריות ודוחות ניצולת.

•    אופטימיזציה וביצועי SPICE WAN משופרים, כולל דחיסה דינמית וכוונון אוטומטי של אפקטים בדקטופ ועומק צבעים. הגרסה החדשה של SPICE מצוידת גם בתמיכה משופרת עבור דסקטופי לינוקס.

"Red Hat Enterprise Virtualization 3.0 צפויה לספק ללקוחות תכונות ויכולות מלהיבות רבות, המוצגות עתה בטרום-בכורה בגרסת הבטא", אומר יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין. "אחת התכונות המשמעותיות ביותר של המהדורה, היא היכולת לפרוס את שרת הניהול בלינוקס, מה שעושה אותה לפלטפורמה אידיאלית עבור לקוחות הבורחים מפתרונות קנייניים".

למידע נוסף על Red Hat Enterprise Virtualization
למידע נוסף על רד האט

אירועים קרובים