תוכן שיווקי

לקראת כנס OEM2012 של HP

חלק א'

06/09/2011 11:50

לקראת כנס OEM2012 של HP, אשר יתקיים במרכז פרס לשלום בת"א, ביקשנו לשמוע קצת על ITD בכלל וההיערכות לכנס בפרט. תפסנו את מוטי ויסמן, מנהל ITD, לשיחה קצרה.

ספר לנו קצת על עצמך. מי אתה? כמה שנים בחברה? מה התפקיד שלך בחברה?
הצטרפתי לחברה לפני 3 שנים לאחר שמילאתי שורת תפקידים הנדסיים וניהוליים בחברות הטכנולוגיה של קבוצת כור (טלרד, בי-קונקטד, קומ'ץ) וניהול חטיבת התקשורת של נס טכנולוגיות. בכמה מתפקידים אלו דחפתי לבניית שותפויות אסטרטגיות עם מספר חברות מובילות בתחומן כך שאני יכול להעיד ממקור ראשון על הערך העצום שיש  לשותפות מוצלחת, כזו המשפיעה באופן ישיר על העסקים של אותו "משולש קדוש" – הלקוח הסופי, השותף וספק הפתרונות. אני מאמין גדול ביצירת שיתופי פעולה עם חברות גדולות כקטנות, ובטוח כי ל HP יש את האסטרטגיה, היכולת והנוכחות לעשות זאת טוב מכולן.

HPבתפקידי הראשון ב-HP ניהלתי את השותפות העסקית הענפה של החברה עם אמדוקס, פעילות מקיפה שלמעשה הביאה לידי ביטוי את החתך הרחב ביותר של סל מוצרי ושרותי HP תוך שילוב אסטרטגי מוצלח עם אמדוקס ולקוחותיה הגלובליים. בתפקידי הנוכחי אני מנהל את היחידה הקרויה ITD (ר"ת International Technology District) שבמהותה היא יוזמה מבורכת ויחודית מאוד של HP לקידום עסקיי החברה בעולם תוך מינוף הקשרים הטכנולוגיים והעסקיים עם מיטב חברות ההייטק הישראלי. מאוד מקובל לחשוב כי החדשנות והמקוריות שמייצגת הטכנולוגיה הישראלית מרוכזת רק בעולמות התקשורת או התעשיות הבטחוניות, אך מסתבר כי ממש לא כך הוא המצב. הטכנולוגיה הישראלית מתפרשת על פני מגוון רחב מאוד של תעשיות שמענינות מאוד (ואפילו חופפות) את כל אותם סגמנטים בהם עוסקת חברה גלובלית כמו HP. טוב עשתה HP שמצאה לנכון למנף את החדשנות הישראלית המרשימה הזו ואני מאוד גאה להוביל יחידה כמו ITD שאמונה על איתור וחיבור החברות האלו לטובת העסקים המשותפים להן ול HP.

איך אתה מסכם את 90 הימים הראשונים שלך כמנהל ITD? מה אתם עושים? מהם ההשגים שלכם?
כמו בכל תפקיד חדש אני נדרש ללמוד את הנושאים היחודיים לתפקיד, הלקוחות החדשים והדרישות השונות, אך יחד עם זאת אי אפשר לעשות זאת תוך כדי לקיחת פסק זמן של 3 חודשים, עצירת הפעילות העסקית שלנו ב-ITD והתנעת פעילות מחודשת. כל חברה עסקית בכלל, ו-HP בפרט, מאוד מפוקסת על תוצאותיה הרבעוניות והשנתיות ולכן אנו נערכים ובוחנים את אסטרטגיית ITD תוך כדי תנועה. אני יכול לציין בסיפוק רב ש-ITD עמדה בכל תחזיותיה לרבעון ה-3 של 2011 (הרבעון שהסתיים בסוף יולי) – סגרנו מספר עסקאות יפות עם שותפות מפתח שלנו והמשכנו לבנות את מיצובנו כספק OEM רציני בשוק הישראלי. אין ויכוח על העובדה כי נושא ה-OEM נמצא בתנופה רבה ויותר מאשר אני שמח על כך אני גאה על העובדה שבשלוש שנות קיומה ITD יצרה וביססה תשתית איכותית ומשמעותית לפעילות OEM שתומכת בלקוחות שלנו בכל ההיבטים. הצוות שלנו מחויב להמשיך ולשמור על המובילות הזו ויחד עם זאת להרחיב את חוג הלקוחות וסל ההצעים שלנו בתחום. שוק ה-OEM הוא אחד המטרות העיקריות של ITD לשנים הקרובות ואנו בהחלט מתכוונים להגדיל באופן מהותי את חלקה של HP בשוק הזה.

לצפיה בתוכנית האירוע, ולהרשמה לכנס

אירועים קרובים