במשרד המשפטים האמריקני מבקשים למנוע את המיזוג המתוכנן של AT&T ו-T-Mobile

במסיבת עיתונאים שנערכה ביום ד' בבוקר בוושינגטון הכריז ג'יימס אם. קול, עוזר לתובע הכללי במשרד המשפטים האמריקני, על הגשת תביעה לפי חוקי ההגבלים העסקיים כנגד AT&T, בטענה שהעסקה תפגע בתחרות בענף, תוביל לעליית מחירים ותפגע בשירות ובחדשנות ● בעקבות התביעה עלול המיזוג המתוכנן לעלות על שרטון

יצטרכו להוכיח שלא היו דברים מעולם. AT&T

העסקה לרכישת T-Mobile על ידי AT&T נתקלה בחודשים האחרונים בהתנגדות עזה – וכעת נראה כי במשרד המשפטים האמריקני מבקשים למנוע את מימושה. במסיבת עיתונאים שנערכה ביום ד' בבוקר בוושינגטון הכריז ג'יימס אם. קול, עוזר לתובע הכללי במשרד המשפטים האמריקני, על הגשת תביעה לפי חוקי ההגבלים העסקיים כנגד AT&T, בטענה שהעסקה תפגע בתחרות בענף, תוביל לעליית מחירים ותפגע בשירות ובחדשנות.

"בזכות התחרות העזה בתעשייה כולנו נהנים מטכנולוגיות חדשות וממוצרים ושירותים מתקדמים במחירים סבירים", אמר קול. "כדי להבטיח שהתחרות תימשך ושכולם – צרכנים פרטיים, חברות עסקיות וגורמי ממשל – יוכלו להוסיף וליהנות ממוצרים ושירותים סלולריים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים, הגישו היום אנשי משרד המשפטים תביעה לבית המשפט המחוזי בוושינגטון, לפי חוקי ההגבלים העסקיים, בדרישה לאסור על AT&T לרכוש את T-Mobile".

לטענת קול, מאחר וארבע חברות סלולר משרתות למעלה מ-90% מהלקוחות בשוק הסלולר של ארצות הברית, הרי שהפחתת המספר לשלוש חברות בלבד תפגע לא רק בלקוחות, אלא בענף כולו. כדוגמה, ציין קול, מצוטט בכתב התביעה עובד שהעיד כי AT&T החלה להציע מכשירים בטכנולוגיית HSPA+ רק לאחר ש-T-Mobile החלה להציע מכשירים כאלה, ולקוחות החלו להתלונן על הקצב האיטי של תקשורת הנתונים.

הידיעה על התביעה של משרד המשפטים מיהרה להכות גלים, ומיד בתום מסיבת העיתונאים זינק שערן של מניות ספרינט (Sprint), חברת הסלולר המתחרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים