פנטזיה ויראלית: סרטון דמיוני שמציג "מה יכול היה להיות ה-iPhone 5" סוחף מיליוני צפיות

עם תכונות כמו עובי של דף נייר ממוצע, מקלדת לייזר ותצוגת הולוגרמה, אין ספק שהמכשיר שהגו יוצרי התלת-מימד של Aatma Studio יכול היה להיות מדהים למדי ● התכונות הללו, כמובן, לא יכללו ב-iPhone 5, אבל אולי יהיו זמינים עד השקתו של ה-iPhone 8? ● נחיה ונראה

ה-iPhone 5, על פי השמועות, יושק כנראה בספטמבר. אולי באוקטובר. כנראה בספטמבר. יש גם שמועות על כך שהגרסה הבאה של המכשיר תכלול חידושים גדולים ומדהימים, אולם יש גם שמועות על כך שהיא תכלול פיתוחים מינוריים בלבד. יש מי שאומרים שבכלל מדובר יהיה בגרסה מהירה יותר של ה-iPhone 4. מי יודע?

מה שבטוח הוא, שה-iPhone 5 לא יכלול את התכונות המדהימות שייחסו לו יוצרי התלת-מימד של Aatma Studio, שהסרטון הבדיוני שייצרו סחף יותר מ-8 מיליון צפיות ביו-טיוב (YouTube).

הסרטון, שהועלה ליו-טיוב ב-23 באוגוסט, סיפק דוגמה ל-"מה שיכול להיות ה-iPhone 5", וחשוב מכך: אפשר לנו לשקוע בחלומות. ה-"iPhone 5" של Aatma Studio הוא דק יותר אפילו מה-MacBook Air, ומלהיב יותר מהחלומות הכי פרועים. דמיינו לכם את מקלדת הלייזר המוצגת בסרטון ושקעו בהזיות על התחכום של תצוגת ההולוגרמה שקופצת מול העיניים בסערה ומקרינה את התמונות והסרטונים. ייתכן גן שתשקעו בהרהורים עמוקים על סוג הסוללה שיכולה לתמוך בטירוף הזה…

אבל אם נהיה הגיוניים ומדעיים לרגע – האם לא ייתכן שהמכשיר הזה יהיה, נאמר, iPhone 8, או אולי iPhone 9? רק תארו לעצמכם מה יקרה אם מישהו ישכח את חתיכת הפלא הזה על דלפק בבר… האם האנושות תשוב להיות מה שהייתה?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים