אביו הביולוגי של סטיב ג'ובס: "מקווה לפגוש אותו ולו רק לכוס קפה"

עבדול פתאח ג'ון ג'נדלי, אביו הביולוגי של ג'ובס, אמר בראיון לניו-יורק פוסט, כי "זה אולי יישמע מוזר, אבל אף אם כל אחד מאיתנו היה מונח על ערש דווי, לא בטוח שהייתי מצלצל אליו. סטיב הוא זה שצריך לצלצל אלי, כי הגאווה הסורית שלי מונעת ממני לצלצל אליו, שלא יחשוב חלילה שאני רודף אחרי הונו" ● הוא סיפר בראיון כי רק בשנים האחרונות נודע לו כי אשתו לשעבר מסרה את בנה לאימוץ ● "אני הייתי בורג קטן וחסר חשיבות בהליך הייצור של האיש המדהים הזה", הוא אומר

ועכשיו האופרה. סטיב ג'ובס

"כעת לאחר פרישתו מתפקיד מנכ"ל אפל (Apple), אני מקווה שתינתן לי ההזדמנות לפגוש את בני, סטיב ג'ובס, ולו רק לפעם אחת למפגש על כוס קפה, מה שיעשה אותי מאושר. אני מקווה שזה יקרה לפני שיהיה מאוחר מדי", כך אמר עבדול פתאח ג'ון ג'נדלי, אביו הביולוגי של ג'ובס.

ג'נדלי, מהגר סורי בן 80, אינו בקשר עם ג'ובס כבר שנים רבות. בראיון לניו-יורק פוסט (New York Post) השבוע סיפר ג'נדלי כי "זה אולי יישמע מוזר, אבל אף אם כל אחד מאיתנו היה מונח על ערש דווי, לא בטוח שהייתי מצלצל אליו. סטיב הוא זה שצריך לצלצל אלי, כי הגאווה הסורית שלי מונעת ממני לצלצל אליו, שלא יחשוב חלילה שאני רודף אחרי הונו".

לדברי ג'נדלי, הוא אכול רגשות אשם על שאינו מכיר אותו. הוא סיפר בראיון כי רק בשנים האחרונות נודע לו כי אשתו לשעבר מסרה את בנה לאימוץ. ב-1955, חברתו של ג'נדלי, ג'ואן סימפסון, נכנסה להריון. השניים לא התחתנו בסופו של דבר בשל התנגדות אביה של סימפסון למוצאו הסורי של ג'נדלי. סימפסון נסעה מוויסקונסין לסן פרנסיסקו, ושם ילדה את סטיב בלא שמישהו ידע על כך. לדברי ג'נדלי, הוא רצה להשאיר את התינוק, אלא שכיבד את רצון אימו של סטיב. לרוע המזל, אביה של סימפסון מת כמה חודשים לאחר מכן, ואז השניים התחתנו, אולם לא ניתן היה כבר לבטל את האימוץ.

"שוחחנו רבות על כך שהיינו רוצים להשאיר את סטיב עימנו, במיוחד לאחר שנולדה בתנו השניה, מונה", אמר ג'נדלי וסיפר שהוא לא היה מאושר בארה"ב, ולקח את משפחתו לחיות בסוריה, אלא שסימפסון לא הסתדרה שם וחזרה עם בתם, בהיותה בת 4, לארה"ב.

אף שהוא מכנה עצמו טיפש בכל הקשור למיחשוב, יש לו מחשב מק, iPhone, ו-iPad, "אני נואש לתמוך בבני בדרכי המועטה". הוא עובד כמנהל קזינו ברינו, נבאדה בארה"ב ומסרב לפרוש לפנסיה. "יציאה לגמלאות היא המוסד הגרוע ביותר שיצר העולם המערבי".

"אשקר אם אומר שלא קשה לי שלא הייתי שותף למסע המדהים שבני עבר", אמר ג'נדלי, "העובדה שהייתי אב נעלם מציקה לי. איני באמת אביו, הוריו הם מר גברת ג'ובס. אני הייתי בורג קטן וחסר חשיבות בהליך הייצור של האיש המדהים הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים