חדש: סקייפ גם בטלפון הקווי

מתאם חדש שהשיקה החברה בשם FREETALK Connect Me מאפשר לבצע באמצעות הטלפון הביתי שיחות חינמיות מסקייפ לסקייפ, או שיחות מסקייפ למספרים קוויים או סלולריים בעלות מוזלת ● ניל סטיבנס, סגן נשיא ומנכ"ל למוצרים ושיווק בסקייפ: "המשימה שלנו היא לאפשר שימוש בסקייפ בכל מקום, כך שהצרכנים יוכלו ליהנות משיחות בכל זמן ובכל מקום שבו הם נמצאים"

גרסה משודרגת ליישום לעסקים. Skype

סקייפ (Skype) עוברת מהמחשב לטלפון הקווי: בהודעה שפרסמה בבלוג שלה, הודיעה החברה על השקת מתאם חדש בשם FREETALK Connect Me המיועד לטלפונים קוויים ביתיים, ועל טלפון אלחוטי מתוצרת ג'נרל אלקטריק.

המתאם החדש הוא פתרון plug-and-play פשוט, על פי החברה, המאפשר לבצע באמצעות הטלפון הביתי שיחות חינמיות מסקייפ לסקייפ, או שיחות מסקייפ למספרים קוויים או סלולריים בעלות מוזלת. כדי ליהנות מהשירות החדש יש לחבר את המתאם לטלפון הביתי ולשקע הטלפון והאינטרנט – ולהתחיל לשוחח באמצעות סקייפ. המתאם כולל גם מתג בחירה בין מצב סקייפ למצב של טלפון קווי רגיל.

"המשימה שלנו היא לאפשר שימוש בסקייפ בכל מקום, כך שהצרכנים יוכלו ליהנות משיחות בכל זמן ובכל מקום שבו הם נמצאים", מסר ניל סטיבנס, סגן נשיא ומנכ"ל למוצרים ושיווק בסקייפ, בהצהרה שפרסמה החברה. "כעת, השימוש בסקייפ בבית הוא פשוט ביותר: רק להרים את השפופרת ולחייג".

נוסף למתאם, השיקה סקייפ כאמור גם טלפון אלחוטי תואם, מתוצרת ג'נרל אלקטריק, שמשובצות בו כל הפונקציות הדרושות לשיחות סקייפ בלי הצורך לנהל את אנשי הקשר במחשב.

לפי הודעת החברה, שני המוצרים החדשים זמינים כרגע לרכישה בחנויות בארה"ב ובקנדה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. jack

    תודה על הכתבה כן ירבו עוד הרבה פתרונות מהסוג הזה ושמח שיש אתרים כמו vilis-il http://goo.gl/8uJYH שמציעים פתרונות בזול כן ירבו

אירועים קרובים