ביטוח ישיר העלתה לאוויר מערכת ERP של סאפ שיושמה על ידי נס טכנולוגיות; ההיקף: 4.5 מיליון שקלים

הפרויקט, שעלה לאוויר לאחר עשרה חודשי יישום והטמעה, כלל גם את יישום SAP PI - פתרון שילוב היישומים הארגוני של סאפ, המשמש לחילופי מידע בין המערכות הפנימיות של הארגון לבין מערכות חיצוניות ● רז הייפרמן, סמנכ"ל מערכות מידע בביטוח ישיר: "המערכת החדשה מאפשרת לנו שיפור מתמיד של תהליכי הניהול והבקרה"

ביטוח ישיר העלתה לאוויר פתרון ERP כלל ארגוני של סאפ (SAP) שיושם על ידי נס טכנולוגיות. הפרויקט עלה לאוויר בהצלחה לאחר עשרה חודשי יישום והטמעה. היקפו הכספי של חלקה של נס בפרויקט מסתכם בכ-4.5 מיליון שקלים.

מערכת ה-ERP החדשה כוללת שלושה מודולים: פיננסי, לוגיסטי ומשאבי אנוש. היא תקיף מגוון פעילויות, בין היתר הנהלת חשבונות, רכש, ניהול נכסים קבועים, תקציב ובקרה, גזברות, ניהול תזרים מזומנים ותמחור.

כמו כן, כלל הפרויקט את יישום SAP PI – פתרון שילוב היישומים הארגוני של סאפ, המשמש לחילופי מידע בין המערכות הפנימיות של הארגון לבין מערכות חיצוניות. בנוסף לכך, יישמה נס בפרויקט את מחסן הנתונים הארגוני של סאפ – SAP NetWeaver Business Warehouse.

"עלייתו של פתרון ה-ERP  הארגוני של סאפ לאוויר מציינת עידן חדש במערכות המידע של ביטוח ישיר", אמר רז הייפרמן, סמנכ"ל מערכות מידע בביטוח ישיר. "הפתרון מאפשר לנו שיפור מתמיד של תהליכי הניהול והבקרה, ייעול מירבי, הגברת הרווחיות והתחרותיות, והמשך שיפור השירות ללקוחות החברה".

אפי קוטק, נשיא נס ישראל, אמר כי "יש לציין לשבח את שיתוף הפעולה ההדוק עם אנשי ביטוח ישיר, והמחויבות הרבה של הנהלת החברה לפתרון ה-ERP, דבר שתרם תרומה מכרעת להצלחת הפרויקט".

מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, אמר כי "יעילות הביצוע תרמה למיקוד כל הצוותים בעשייה ולתוצרים מרשימים בפועל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים