מגדל הקימה אתרי אינטרנט ייעודיים לסוכניה בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

האתרים, שהוקמו על בסיס SharePoint Server של מיקרוסופט ומבוססים על התשתית של אתר מגדל, מותאמים באופן אישי לכל סוכן ● על פי החברה, "האתרים הייעודיים עשירים בתוכן יישומי ובכלים לשיפור השירות ללקוח ובכלל זה כלים לקליטת לקוחות חדשים וביצוע מכירות זמן אמת" ● משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל: "הקמת אתרי האינטרנט תאפשר לסוכנים למקסם את היתרונות העסקיים הגלומים בשיווק דיגיטלי, ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלהם"

חברת הביטוח מגדל החלה בהקמה של עשרות אתרי אינטרנט לסוכני הביטוח העצמאיים שלה. הפרויקט החל לפני כמה חודשים, ובימים אלה עולים לאוויר האתרים הראשונים. היקפו הכספי של הפרויקט, שצפוי להסתיים בתחילת 2013, עומד על מאות אלפי שקלים.

פרויקט הקמת האתרים נעשה בשיתוף פעולה בין מגדל טכנולוגיות – שהקימה את פלטפורמת ה-IT, לצד עבודה מול חטיבת לקוחות וערוצי ההפצה בחברה. עורכי התוכן, העובדים באגף השיווק והפיתוח העסקי במגדל, הקימו את האתרים באופן עצמאי.

על פי החברה, "האתרים הייעודיים עשירים בתוכן יישומי ובכלים לשיפור השירות ללקוח ובכלל זה כלים לקליטת לקוחות חדשים וביצוע מכירות זמן אמת". בשלב הראשון של הפרויקט יוקמו כמאה אתרים. האתרים הוקמו על בסיס SharePoint Server של מיקרוסופט (Microsoft) ומבוססים על התשתית של אתר מגדל.

עוד מספקת חברת הביטוח לאתרים של הסוכנים תחזוקה שוטפת, ולדבריה הפעילות הזו באה לידי ביטוי גם בנתוני הכניסות לאתרים. כך, מסרה החברה, "לאחר פעילות אינטנסיבית לקידום אתרי האינטרנט של סוכני מגדל, גדלה כמות הכניסות לאתרים ליותר מ-4,000 כניסות בחודש".

מומחי האינטרנט של מגדל מתאימים לכל סוכן את תכני המידע, המכירה והעיצוב של האתר באופן אישי. לצד התחזוקה השוטפת של כל אתרי הסוכנים, הנערכת על ידי מגדל, החברה  מספקת להם גם שירותי קידום במנועי חיפוש, פיתוח כלים תומכים כמו ניוזלטר, לומדות, סימולטורים ומחשבונים.

משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי במגדל, ציין כי "אנו משקיעים משאבים אדירים כדי להמשיך להבטיח לסוכני מגדל את היתרון הטכנולוגי המאפשר להם להעניק ללקוחות שירות מיומן, מקיף, אמין וזמין יותר. הקמת אתרי האינטרנט תאפשר לסוכנים למקסם את היתרונות העסקיים הגלומים בשיווק דיגיטלי, ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלהם".

יצחק סינה, מנכ"ל סינה סוכנות לביטוח, אמר כי "הקמת האתר מסייעת לנו לעבור לעידן השיווק הדיגיטלי. לאורך השנים תמיד התמקדנו בשיווק מסורתי, משמע מפה לאוזן, אך בשנים האחרונות החלטנו להשקיע יותר בשיווק רב-ערוצי. התמיכה לאתר שלנו כבר מניבה פירות בצורת פניות חדשות שאנו מקבלים מלקוחות דרך האתר החדש".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אופיר

    ממש לא רואה שליטה שלהם בשוק האינטרנט בהמון מילות מפתח...

אירועים קרובים