גרמניה: בית המשפט אסר על סמסונג להציג את מחשבי הלוח החדשים שלה ב-IFA

בית המשפט בדיסלדורף הוציא ביום בו נפתחה תערוכת IFA בברלין, צו מניעה שאסר על החברה למכור את מחשבי ה-Galaxy Tab 7.7 החדשים שלה ● זאת, בהמשך לצו מניעה קודם, שאסר על החברה למכור את דגמי ה-10.1 אינץ', שהוצא באוגוסט במסגרת המאבק המשפטי בין סמסונג לבין אפל

סמסונג (Samsung) נאלצה להפסיק את הצגתם של מחשבי הלוח החדשים שלה בתערוכת IFA בברלין – אשר נחשבת לתערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה ביותר באירופה – בעקבות צו של בית משפט, שאסר על מכירתם בגרמניה.

בית המשפט בדיסלדורף הוציא ביום ו' – היום בו נפתחה תערוכת IFA בברלין – צו מניעה שאסר על החברה למכור את מחשבי הלוח החדשים, עם צג בגודל של 7.7 אינץ'. זאת, בהמשך לצו מניעה קודם, שאסר על החברה למכור את מחשבי הלוח המצוידים בצג בגודל של 10.1 אינץ', שהוצא בחודש אוגוסט, במסגרת המאבק המשפטי בינה לבין אפל (Apple). צווי המניעה בתוקף עד שיינתן פסק דין סופי בסוגיה בבית המשפט הגרמני, ב-9 בספטמבר.

מחשבי הלוח מדגמי Galaxy Tab 7.7 הם התוספת האחרונה לסדרת דגמי Galaxy של סמסונג. בבוקר יום ו' הם עוד הוצגו בתערוכה לצד הטלפונים החכמים החדשים מדגמי Galaxy Note, עם צג בגודל של 5.3 אינץ', שעמם מקווים בסמסונג לסתום את הפער בין הטלפונים החכמים הקטנים יותר לבין מחשבי הלוח הגדולים יותר. "למרות שהמוצר אינו נמכר עדיין, החלטנו לכבד את הצו של בית המשפט", מסר דובר סמסונג, ג'יימס צ'ונג.

הקרבות המשפטיים בין אפל לסמסונג החלו באפריל האחרון, במסגרת הניסיונות של אפל להשיב מלחמה לטלפונים החכמים עם מערכות אנדרואיד (Android), ולתקוף את המתחרה הגדולה ביותר שלה. לטענת אפל, מפירה סמסונג את זכויותיה בפטנטים, כאשר הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח מדגמי Galaxy הם העתקה בוטה, על פי אפל, של מכשירי iPhone ומחשבי iPad.

הקרבות המשפטיים מתנהלים בארצות הברית, באירופה, בדרום קוריאה ובאוסטרליה, בה נאלצה סמסונג לדחות כבר פעמיים את ההשקה של מחשבי הלוח מתוצרתה. סמסונג, מצידה, הגישה תביעות נגדיות כנגד אפל בטענה שהיצרנית של מכשירי iPhone מפירה את זכויותיה בפטנטים בתחום התקשורת הסלולרית.

מחשבי הלוח החדשים מדגמי Galaxy Tab 7.7 מצוידים במעבד בעל ליבה כפולה, בקצב שעון של 1.2 ג'יגה-הרץ, ובצג AMOLED בעל בהירות גבוהה במיוחד, בגודל של 7.7 אינץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים