אמזון תשיק עיצוב חדש של החנות המקוונת לקראת השקת מחשבי הלוח מתוצרתה

"השינויים בחנות המקוונת זועקים 'התאמה למחשבי לוח'", נכתב בבלוג טק-קראנץ', בו נחשף אב טיפוס של מחשבי הלוח החדשים של אמזון ● למרות שהשקת העיצוב החדש החלה כבר בשבוע שעבר, באמזון עוד לא יודעים לומר מתי הוא יהיה זמין לכל המשתמשים

נציגיה ביקרו בישראל. אמזון

אמזון (Amazon) תשיק עיצוב חדש, שכולל שינויים משמעותיים בחנות המקוונת, לקראת ההשקה של מחשבי הלוח מתוצרתה, שאמורים לעלות 250 דולרים ולהתחרות במחשבי ה-iPad היקרים יותר של אפל (Apple).

"השינויים בחנות המקוונת זועקים 'התאמה למחשבי לוח'", כתבה שרה פרז בידיעה שפורסמה בבלוג טק-קראנץ' (TechCrunch), בו נחשף אב טיפוס של מחשבי הלוח החדשים של אמזון. בין השיפורים: סרגל חיפוש גדול יותר וסידור מרווח יותר של הפריטים, תוך הדגשה של מוזיקה, ספרים אלקטרוניים, משחקים דיגיטליים ויישומים מחנות Amazon Appstore אשר מיועדת למכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google).

השקת העיצוב החדש החלה בסוף אוגוסט, מסרה דוברת אמזון. "ההשקה של העיצוב החדש ללקוחות נוספים נמשכת, אך איננו יודעים עדיין לומר מתי הוא יהיה זמין לכולם", ציינה הדוברת.

אמזון, הקמעונאית המקוונת הגדולה ביותר, משיקה את העיצוב החדש של אתר האינטרנט ואת מחשבי הלוח החדשים מתוך שאיפה להרחיב את פעילותה, ולמכור מוצרים לא רק במחשבי PC אלא גם במכשירים ניידים. הקניות במכשירים ניידים נחשבות לאימפולסיביות יותר, והמוצרים הנרכשים בהן מתווספים לאלו שנרכשים בצורה מתוכננת, כך שבסך הכל אמורים מחשבי הלוח להגדיל את ההוצאה הכוללת באתר אמזון.

מחשבי הלוח שתציע אמזון מצוידים בצג צבעוני בגודל של 7 אינץ' עם תאורה אחורית. הם יהיו קטנים יותר ממחשבי ה-iPad של אפל, וממדיהם יהיו זהים לאלו של מחשבי PlayBook של RIM. על פי הידיעה באתר טק-קראנץ', שעורכיו זכו כבר להשתמש במחשבי הלוח החדשים של אמזון, מתאימים המכשירים לצפייה בווידיאו והאזנה למוזיקה, והרוכשים של מחשבי הלוח יקבלו בחינם מנוי לשנה לשירות Amazon Prime שבמסגרתו משודרים תכני וידיאו, בשווי של 79 דולרים.

מחשבי הלוח של אמזון אמורים להציב תחרות קשה למחשבי ה-iPad 2 של אפל, שמחיריהם מתחילים ב-499 דולרים (בארצות הברית). על פי הידיעה בטק-קראנץ', מחשבי הלוח של אמזון מצוידים בתקשורת Wi-Fi בלבד (ולא בתקשורת סלולרית), ונפח האחסון שלהם עומד על 6 ג'יגה-בייט בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים