דיווחים: אינטל מתכננת לסגת ממערכת ההפעלה MeeGo

MeeGo הוכרזה לראשונה על ידי אינטל ונוקיה במרץ 2010, ושתי החברות הקימו מרכז חדשנות משותף לפיתוח הפלטפורמה מבוססת הלינוקס, שאמורה הייתה, לפי ההצהרות, לפעול בסמארטפונים, בטאבלטים, בטלוויזיות חכמות ובמחשבי NetBook ● באחרונה הסיטה נוקיה את משאביה לפיתוח מכשירים חדשים המבוססים על חלונות פון 7, ולפי מקורות שונים, בעצם חיסלה את השתתפותה בפרויקט המשותף, ובעקבות כך לא עמדו תוצאות הפיתוח במיזם המשותף בציפיות ● בתגובה לידיעות, הודיעה אינטל כי היא נשארת מחויבת ל-MeeGo

לפי דיווחים באתרים שונים, אינטל (Intel) תפסיק את פיתוח מערכת ההפעלה MeeGo בגלל חוסר עניין של יצרניות המכשירים הניידים. במקום זאת, היא תתמקד ב-2012 במוצרי חומרה, שיותאמו למערכות ההפעלה הניידות אנדרואיד וחלונות פון.

בתגובה לידיעות, הודיעה אינטל כי היא אינה מגיבה להשערות ולשמועות, ואמרה כי היא נשארת מחויבת ל-MeeGo ותמשיך לעבוד עם הקהילה כדי לפתח ולסייע לענות על צורכי הלקוחות ומשתמשי הקצה בקוד פתוח.

מערכת ההפעלה MeeGo הוכרזה לראשונה על ידי אינטל ונוקיה (Nokia) במרץ 2010, ושתי החברות הקימו מרכז חדשנות משותף לפיתוח הפלטפורמה מבוססת הלינוקס, שאמורה הייתה, לפי ההצהרות, לפעול בסמארטפונים, בטאבלטים, בטלוויזיות חכמות ובמחשבי NetBook. מכל מקום, באחרונה הסיטה נוקיה את משאביה לפיתוח מכשירים חדשים המבוססים על חלונות פון 7, ולפי מקורות שונים, בעצם חיסלה את השתתפותה בפרויקט המשותף, ובעקבות כך לא עמדו תוצאות הפיתוח במיזם המשותף בציפיות.

כמה אנליסטים המסקרים את התחומים הללו אף הביעו חששות באשר לסיכוייה של מערכת ההפעלה MeeGo, מאחר שאף אחת מיצרניות המכשירים הניידים הגדולות לא הציגה בשווקים מוצרים המבוססים על מערכת ההפעלה הזאת, כמו טאבלטים או מחשבי Netbook. ראוי לציין, כי נוקיה השיקה באחרונה סמארטפון עם מערכת ההפעלה MeeGo, ה-N9, אך טרחה להצהיר שהוא מעין "מכשיר ניסיוני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים