תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חמש שאלות עם אלון זיתונה

05/09/2011 15:44

שלום אלון. נעים להכיר. ספר לנו קצת על עצמך. מי אתה? כמה שנים בחברה? מה התפקיד שלך בחברה? מתי הצטרפת לתחום התקשורת?
שמי אלון זיתונה ואני בן 37. במקצועי והכשרתי, אני מהנדס בתחום חשמל ואלקטרוניקה. אני עובד ב-HP מזה כשנה בתפקיד Sales Specialist למגזר הציבורי והממשלתי. קודם לכן עבדתי כ-7 שנים באחד מהאינטגרטורים הגדולים בתחום התקשורת בתפקיד מנהל מכירת פרויקטים למגזר הממשלתי-ציבורי. את דרכי המקצועית התחלתי במיזם של חברת בזק שהתמחה בסל פיתרונות תקשורת למגזר ה-SMB.

איך עברה השנה האחרונה עליך בתחום התקשורת? מה עשית השנה? מהם ההישגים שהובלת אליהם?
השנה האחרונה היתה שנה מאוד מאתגרת מבחינת HP בתחום התקשורת. לאחר רכישת מספר חברות בתחום התקשורת ואבטחת המידע ושילובם במוצרים הקיימים, עסקנו בשדרוג תחום התקשורת ב-HP, הטמעה של מערכות חדשות, אנשים, מתודולוגיה ועוד. פעולות אלו נדרשו על מנת להניע ולהרים את כל המערך וההובלה למצוינות ולמיצוב נכון של התחום, כפי שרק HP יודעת.

המטרה השנה הייתה הפצת בשורת התקשורת החדשה על פי HP. וזאת עשינו בפני הלקוחות והשותפים. הצגנו את סל ההשקעות המעודכן של החברה בתחום התקשורת וגם עסקנו בניקוי קצוות פתוחים מהעבר לצד הרחבת הפעילות.

כאחד שמוביל את מכרז החשכ"ל עסקתי רבות בהטמעת פתרונות HP בלקוחות חשכ"ל השונים.

לקראת אירוע HP

מה מיוחד בתחום התקשורת של HP, ומה ההבטחה שלנו ללקוחות?
חברת HP אינה ממציאה את תחום התקשורת. היא באה להפוך אותו לזמין, סטנדרטי, מותאם לעבודה בסביבות פתוחות, לתמיכה במערכות קיימות, אטרקטיביות מסחרית וקלות תפעול ועבודה. אנו מבטיחים ללקוחות הצלחה בתקשורת לפחות כמו בשרתים, תוך שילוב בין שני העולמות.

מה הציפיות שלך מכנס הלקוחות שיתקיים ב-14.09 במלון שרתון?
הציפיות שלנו הן שכול אחד מבאי הכנס יחזור הביתה ויבצע בדיקת התכנות והתנסות עם הציוד שלנו – שהוא ברמה גבוהה, אטרקטיבי, וחביב האנליסטים בתחום התקשורת בכול העולם.

מהו המסר שלך ללקוחות? למה חשוב להגיע לכנס?
כדאי וחשוב להגיע לכנס, כדי שההחלטות שהם מבצעים יהיו מושתתות על ידע והיכרות על היצע פתרונות אמין, רחב וגמיש. אבל למה להקדים את המאוחר – אתם מוזמנים לבוא, לשמוע ולהחליט.

תודה אלון. להתראות בכנס.

אירועים קרובים