eWave הטמיעה מערכת הרשמה בתנועת הצופים; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת, שפותחה בסביבת דוט.נט, מציעה ממשק אינטרנט להורים ולחניכים שבו ניתן לרשום לפי הרשאות את החניך לתנועה ולפעילויות השונות, לנהל את פרטי החניך ולעדכנם, לצפות ביתרת החוב או הזכות של החניך, למלא טפסים כגון אישור הורים למפעלים השונים ולשלם בכרטיס אשראי על השתתפות בהם ● המערכת צפויה לשרת כ-70 אלף משתמשים

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

eWave הטמיעה מערכת הרשמה פרי פיתוחה בתנועת הצופים. הפרויקט החל בינואר והסתיים באחרונה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

מערכת ההרשמה תשרת את חניכי תנועת הצופים ואת הוריהם, והיא מצויה באתר האינטרנט של התנועה. המערכת צפויה לשרת כ-70 אלף משתמשים.

המערכת, שפותחה בסביבת דוט.נט, מציעה ממשק אינטרנט להורים ולחניכים שבו ניתן לרשום לפי הרשאות את החניך לתנועה ולפעילויות השונות, לנהל את פרטי החניך ולעדכנם, לצפות ביתרת החוב או הזכות של החניך, למלא טפסים כגון אישור הורים למפעלים השונים (קורסים, מחנות, טקסים, טיולים וכדומה) ולשלם בכרטיס אשראי על השתתפות בהם. בהיבט הטכנולוגי, אנשי eWave יצרו שכבת שירותים שמהווה שכבה מקשרת בין מערכת התפעול של הצופים לבין מודול הורים, שמאפשר תשלומים ואישורים.

לדברי רועי טרוינר, סמנכ"ל הכספים בתנועת הצופים, "אנו מתקדמים עם המגמות הטכנולוגיות. הפרויקט הנו חלק מתהליך כולל שמטרתו לשדרג את מערכות ה-IT של התנועה, ולאפשר שירותים מקוונים מגוונים שיקלו משמעותית על התפעול השוטף בנושאי הכספים והאישורים – הן להורי החניכים והן למתנדבי ולעובדי התנועה. כך נוכל להפנות משאבי זמן משמעותיים יותר לצד החינוכי בתנועה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים