תוכן שיווקי

לקראת אירוע | NetApp ו-VMware מכריזות על פתרון המסייע להמיר את ה-IT לסביבת ענן מאובטח

פתרון ענן שיתופי חדש מאפשר ללקוחות להשקיע את המשאבים בחזרה בעסק ולנתב אותם לקידום החדשנות ולהיערכות לקראת העתיד

06/09/2011 12:25

כדי לסייע להאיץ את המעבר של לקוחות לענן, ‏NetApp ו-VMware הכריזו ב-VMworld 2011‎‏, שנערך השנה בלאס וגאס, ארה"ב, על תשתית ענן וכלי ניהול של VMware על NetApp‎‎‏, פתרון שיתופי חדש המאפשר לארגונים להתקדם למודל מאובטח של מחשוב ענן בקצב שלהם, וליהנות מרמה גבוהה יותר של גמישות ויעילות ללא הצורך לעקור ולהחליף את התשתית הקיימת.

פתרון תשתית הענן משלב את הגמישות והיעילות שמציעה ארכיטקטורת האחסון המאוחד של NetApp וערכה מקיפה של יכולות אחסון וניהול נתונים המבוססת על מערכת ההפעלה Data ONTAP‎‏‎ ביחד עם חבילת תשתית הענן ש-VMware עדכנה לאחרונה עם שיפורים חדשים כדי לספק שילוב מושלם של יכולות ניהול ענן, הקצאה וגיבוי ושחזור בהתבסס על תשתיות IT משותפות וירטואליות קיימות. השילוב העוצמתי מאפשר לארגונים לעבור לענן בקצב שלהם, ללא צורך לעקור ולהחליף את התשתית הקיימת.

הפתרון המשותף מסייע ללקוחות להתקדם מסביבה וירטואלית לתשתית מאובטחת של ענן פרטי, היברידי או ציבורי בעזרת טכנולוגיות משולבות ומוכחות אשר מנהלות סביבות ענן בצורה ריכוזית ואוטומטית ומביאות לפרודוקטיביות גבוהה יותר ולשיפור רמות השירות. פתרון תשתית ענן וניהול של VMware במערכת NetApp מפשט את המעבר למודל שירות אוטומטי ומתוקנן אשר מתרחב ביחד עם העסק ומאפשר לספקי שירות, לסוכנויות ממשלה, לאוניברסיטאות ולחברות להשקיע משאבים בחזרה בתוך העסק כדי שיוכלו להיערך לקראת העתיד ולקדם חדשנות בכל חלקי הארגון.

לקראת אירוע FlexPod

גיא רחמים, מנהל טכני אזורי ב-NetApp: "הפתרון מסייע ללקוחות להתקדם אל השלב הבא במסע הוירטואליזציה וליצור תשתית ענן מאובטחת בעזרת טכנולוגיות משולבות ומוכחות אשר מנהלות סביבות ענן בצורה ריכוזית ואוטומטית ומביאות לפרודוקטיביות גבוהה יותר ולשיפור רמות השירות".

NetApp ו-VMware מקיימות ערוץ תקשורת ישיר מאויש וגלובלי הפועל מסביב לשעון בין ארגוני התמיכה של שתי החברות ומנהלות מעבדת תמיכה מאוחדת שבה מהנדסי תמיכה יכולים לשחזר סביבות לקוח, לאבחן בעיות ולתת פתרון מהיר לפניות של לקוחות. בכל פריסה של סביבת תשתית ענן, ברצונן לוודא כי שותפי הטכנולוגיה שלהן ממשיכים לספק ללקוחות תמיכה מהירה ויעילה. שיתוף הפעולה בתהליך התמיכה מאפשר לטפל בבעיות של לקוחות עד לפתרונן המלא בעזרת עבודת צוות בתיאום מלא, ולקיים תקשורת ישירה בין מהנדסי התמיכה הטכנית כדי לספק פתרון יעיל לכל בעיה.

לדברי כריס קאמינגס, סגן נשיא מחלקת שיווק מוצרים ופתרונות ב-NetApp: "כאשר חברות מחפשות דרכים להאיץ את הצמיחה העסקית, הן מבינות כי ההחלטות שהן מקבלות כעת משפיעות לא רק על כושר התחרות שלהן היום אלא גם על יכולת ההיערכות שלהן לקראת העתיד. רבים סבורים כי יש יתרון גדול בהתפתחות מסביבה וירטואלית לארכיטקטורת ענן. NetApp ו-VMware מספקות פתרון משולב ומאובטח המאפשר ללקוחות להתפתח על בסיס הסביבות הווירטואליות הקיימות ללא צורך לעקור ולהחליף את תשתיות ה-IT הקיימות".

"VMware ו-NetApp הקימו ביניהן קשר הדוק כדי לספק פתרונות חדשניים המסייעים ללקוחות להפיק ערך מהשקעות ה-IT הקיימות ובה בעת להיערך לקראת מרכז הנתונים של העתיד", אמר גארי גרין, סמנכ"ל שותפויות אסטרטגיות עולמיות ב-VMware. "בעזרת הפתרון החדש, אנו ממשיכים צעד אחד קדימה במשימה לסייע ללקוחות המשותפים להטמיע פתרונות וירטואליזציה בחלקים נרחבים יותר בסביבת ה-IT כדי להמשיך בבניית הבסיס למחשוב ענן".

אירועים קרובים