תוכן שיווקי

חמש שאלות עם כפיר בירנבויים

06/09/2011 14:01

שלום כפיר, ספר לנו קצת על עצמך. מי אתה? כמה שנים בחברה? מה התפקיד שלך בחברה?
אני בן 37, נשוי באהבה לפאולה ואבא גאה לנועה ודניאל. הצטרפתי ל-3Com בסוף שנת 2009 ועברתי ל-HP בעקבות הרכישה של החברה. אני מהווה חלק מחטיבת ה-Networking של HP. בתפקידי כ-Sales Specialist – אני פועל בעיקר מול שוק הלקוחות הגדולים (אנטרפרייז) והטלקום.

איך עברה השנה האחרונה עליך בתחום התקשורת? מה עשיתם השנה? מהם ההישגים שהובלת אליהם?
וואו! לוקח זמן להבין מי זו HP, במיוחד למישהו שמגיע מתחום התקשורת. אבל, ברגע שאתה מבין את העוצמה, את ההשקעה ואת הרצינות של החברה, זה פשוט מעורר התפעלות. לא לחינם אנחנו ממוקמים כל-כך גבוה בדוחות של גרטנר ואחרים. לקוחות שאנו פוגשים מדי יום מופתעים לטובה ומבינים שמשהו קורה בשוק. סוף-סוף יש אלטרנטיבה אמיתית. לא חייבים לשלם שבעה שקלים על גביע קוטג' :)

השנה עסקנו באינטגרציה של התחום ובבנייה המחודשת של ההיצע שלנו (לכדי יצירת המתכונת הנוכחית), חיזקנו את מערך השותפים הקיימים וצרפנו שותפים חדשים, למדנו לעבוד עם שאר היחידות העסקיות בחברה, טיפחנו והעמקנו את הקשר עם הלקוחות הוותיקים וגם זכינו בהמון פרויקטים חדשים ומשמעותיים. אני אישית הייתי שותף לזכייה בעסקאות רבות….

מה מיוחד בתחום התקשורת של HP, ומה ההבטחה שלנו ללקוחות?
שוק התקשורת עובר מהפכה של ממש בתקופה הנוכחית, ולנו יש חלק גדול בשינוי כללי המשחק. אנו מבטיחים ללקוחות גישה חדשה ומהפכנית: רשת המבוססת על סטנדרטים פתוחים; קלה מאוד לניהול (מערכת השו"ב שלנו מנהלת גם יצרנים אחרים); משתלבת היטב בפתרון הכולל ש-HP מציעה ללקוח; עם פרוטפוליו אבטחת מידע מנצח; זולה משמעותית (גם בעלות הציוד ובעיקר בעלויות הנלוות כגון: שרות ותמיכה; מודל הרישוי; צריכת אנרגיה; וכו'); וכל זאת לצד ציוד מתקדם ואיכותי.

לקראת אירוע HP

מה הציפיות שלך מכנס הלקוחות שיתקיים ב-14.09 במלון שרתון?
לשתף את הלקוחות בחוויה המיוחדת שאני עברתי השנה – העוצמה של HP כבר בקצות אצבעותיהם.

מהו המסר שלך ללקוחות? למה חשוב להגיע לכנס?
הייתי רוצה להפיץ את הבשורה לכמה שיותר לקוחות. אני מרגיש שאנחנו יושבים על הר געש… אתם מוזמנים לבוא לשמוע!

תודה לך כפיר. בהצלחה בכנס.

אירועים קרובים