הערכות: ייתכן ש-AT&T לא תפצה את דויטשה טלקום אם העסקה לרכישת T-Mobile תתבטל

בהסכם הרכישה נקבע כי דויטשה טלקום תהיה זכאית לדמי ביטול בסכום של שישה מיליארד דולרים אם הרשויות יאסרו על ביצוע העסקה ● אולם, בהסכם נקבע, כי דמי הביטול ישולמו רק אם יתקיימו תנאים מסוימים, ובכלל זה אישור העסקה תוך פרק זמן מסוים או צניחה מוגדרת בשוויה של החברה הנרכשת ● על פי תנאים אלה יתכן שההסכם יבוטל מבלי שיהיה על AT&T לשלם דמי ביטול ● כזכור, בשבוע שעבר הגיש משרד המשפטים האמריקני תביעה בדרישה לאסור על המיזוג בין AT&T לבין T-Mobile

ייתכן שחברת AT&T לא תיאלץ לשלם לדויטשה טלקום דמי ביטול בסכום של מיליארדי דולרים, גם אם העסקה לרכישת T-Mobile בארצות הברית תמורת 39 מיליארד דולרים לא תצא לפועל בעקבות התנגדות הרשויות – מסר מקור יודע דבר.

"בנסיבות שונות יתכן שלא יהיה על AT&T לשלם לדויטשה טלקום דמי ביטול", על פי המקור, שאמור להכיר היטב את ההסכם שנחתם בין החברות. לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת דויטשה טלקום.

בשבוע שעבר הגיש משרד המשפטים האמריקני תביעה בדרישה לאסור על המיזוג בין AT&T לבין T-Mobile, עסקה שהייתה הופכת את החברה הממוזגת למפעילת הסלולר הגדולה בארצות הברית, תוך עקיפה של ורייזון (Verizon) המובילה כיום בשוק האמריקני.

בהסכם הרכישה נקבע כי דויטשה טלקום תהיה זכאית לדמי ביטול בסכום של שישה מיליארד דולרים, שישולמו במזומן ובאמצעים אחרים, אם הרשויות יאסרו על ביצוע העסקה. אולם, ביום ב' ציין המקור כי בחוזה נקבע שדמי הביטול ישולמו רק אם יתקיימו תנאים מסוימים, ובכלל זה אישור העסקה תוך פרק זמן מסוים או צניחה מוגדרת בשוויה של החברה הנרכשת. על פי תנאים אלה יתכן שההסכם יבוטל מבלי שיהיה על AT&T לשלם דמי ביטול.

גורמים רשמיים בממשלת גרמניה מסרו כי עדיין יתכן שהעסקה תצא לפועל, אם תושג הבנה במסגרת המגעים המתנהלים בין משרד המשפטים האמריקני לבין גורמים בשתי החברות. ב-AT&T מתכוונים להציג בקרוב הצעה לפתרון שתאפשר את ביצוע העסקה, מסר בשבוע שעבר מקור יודע דבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים