דויטשה טלקום החלה לקבל הזמנות מראש למכשירי iPhone 5

למרות שטרם הושק, החלה ענקית התקשורת האירופאית לחלק ללקוחותיה קופונים לקבלת המכשיר, אולם לא ציינה בהם את השם המפורש "iPhone 5" ● על פי דיווח באתר גרמני, המהלך נעשה במכוון תוך שמירה על פרופיל נמוך, ללא פרסום ומבלי להציע את הקופונים באתר האינטרנט של החברה

הכרזה רשמית על מועד ההשקה של מכשירי iPhone 5 עדיין לא פורסמה, אך בענקית התקשורת האירופאית דויטשה טלקום (Deutsche Telekom) כבר החלו לקבל הזמנות מראש לדור הבא של מכשירי iPhone.

על פי ידיעה של סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), החלה דויטשה טלקום לחלק ללקוחות שביקשו להזמין את המכשיר מהדור הבא קופונים, מבלי לציין בהם את השם המפורש "iPhone 5". דובר החברה ציין, כי המהלך נעשה מתוך הערכה שלאחר ההשקה הרשמית יתעוררו קשיים להשיג את המכשיר המבוקש.

בידיעה שפורסמה באתר הגרמני Focus.de צוין, כי המהלך נעשה במכוון תוך שמירה על פרופיל נמוך, ללא פרסום ומבלי להציע את הקופונים באתר האינטרנט של החברה. הלקוחות המעוניינים בקופון צריכים להגיע לחנויות של דויטשה טלקום ולמלא טופס הזמנה, ורק אז נמסר להם הקופון.

דויטשה טלקום נחשבת למשווקת השנייה בגודלה של מכשירי iPhone. ההשקה הרשמית של מכשירי iPhone 5 צפויה, על פי ההערכות, בחודש אוקטובר. לקראת ההשקה של מכשירי iPhone 4, בשנה שעברה, הצטברו אצל חברות הטלקום ובחברת אפל (Apple) למעלה מ-600,000 הזמנות מראש, ובשבועות הראשונים שלאחר ההשקה התקשתה אפל לעמוד בביקוש. אם התופעה תחזור על עצמה, עשויים להתגלות גם הפעם קשיי אספקה ברבעון האחרון של השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים