מטריקס שידרגה את מערך האחסון של נילית; ההיקף: 600 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוחלפה מערכת האחסון הראשית בנילית למערכת HP EVA6400 בנפח של 32 טרה, ובאתר המשני הוחלפה מערכת האחסון למערכת HP EVA4400, גם כן בנפח 32 טרה ● כמו כן, לצד מערכות אלו הוטמעו מערכות NS מבית EMC ● סנדי פריד, מנמ"ר נילית: "הצורך המרכזי בפרויקט היה שדרוג יכולת ההתאוששות מאסון של מערכות המיחשוב בחברה"

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה באחרונה פרויקט לשדרוג מערכת האחסון בחברת נילית. במסגרת הפרויקט שידרגה מטריקס את שתי מערכות האחסון של החברה למערכות מתקדמות תוך שימוש בטכנולוגיית Storage Virtualization החדשה של HP. המערכת עומדת בתקנים המחמירים של מינימום השבתות. היקף הפרויקט מוערך בכ-600 אלף שקלים.

נילית היא מהיצואניות המובילות בישראל ומהחברות המרכזיות בעולם בייצור סיבי ניילון לתעשיות הטקסטיל ומוצרי פלסטיקה לתעשיות האלקטרוניקה והרכב.

במסגרת הפרויקט הוחלפה מערכת האחסון הראשית בנילית למערכת HP EVA6400 בנפח של 32 טרה, ובאתר המשני הוחלפה מערכת האחסון למערכת HP EVA4400, גם כן בנפח 32 טרה. כמו כן, לצד מערכות אלו הוטמעו מערכות NS מבית EMC.

הפתרונות החדשים הם ממשפחת ה-EVA (ר"ת Enterprise Virtual Array) – משפחה של מערכי אחסון ארגוניים של חברת HP, העושה שימוש בטכנולוגית אחסון חדישה -storage virtualization, המעניקה יתרונות בולטים בתחום האחסון, בעיקר מבחינת פשטות הניהול והתפעול, ביצועים גבוהים ועלות פתרון נמוכה.

סנדי פריד, מנמ"ר נילית, אמר כי "הצורך המרכזי בפרויקט היה שדרוג יכולת ההתאוששות מאסון של מערכות המיחשוב בחברה. עד כה החזיקה החברה במערכות אחסון ישנות של HP. המערכות הישנות עמדו על קצת גבול הניצול המרבי, ועם גידול פעילות החברה והפער הגדל בין הדרישה ליכולות החלטנו לפנות למטריקס".

לדברי משה חגשור, מנהל תחום פרויקטים בחטיבת האינטגרציה ותשתיות של מטריקס, "המערכות החדשות שהוטמעו בנילית מאפשרות זמינות וביצועים גבוהים, ניצול גבוה של משאבי האחסון, יכולות שיכפול מידע בין מערכות EVA רחוקות וכן יכולות ניטור. מדובר במערכות אחסון מתקדמות ויעילות שיסייעו לחברה להמשיך בהתרחבות ובהיקף הפעילות ולייעל את ניהול החומרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים