דיווחים: השקת מחשבי האולטרה-בוק החדשים תהיה מצומצמת

האתר דיגיטיים מדווח, כי אייסר, אסוס, לנובו וטושיבה תשלחנה לחנויות כ-50 אלף יחידות בסך הכל בהשקה הראשונית של המחשבים, בציפייה לראות כיצד יגיב השוק לפני שהן יתחייבו למלאי גדול יותר ● ההערכה היא שהשותפות של אינטל לסוג החדש של המחשבים חוששות שהמכירות ברבעון הרביעי של 2011 לא יחזרו לרמה של שנה שעברה ויהיו קטנות מאשר צפתה אינטל

ההשקה של מחשבי האולטרה-בוק (Ultrabook) החדשים תהיה ככל הנראה מצומצמת למדי, ובוודאי קטנה מהצפוי. האתר דיגיטיים מדווח, כי החברות אייסר (Acer), אסוס (Asus), לנובו (Lenovo) וטושיבה (Toshiba) תשלחנה לחנויות כ-50 אלף יחידות בסך הכל בהשקה הראשונית של המחשבים, בסוף החודש הנוכחי, בציפייה לראות כיצד יגיב השוק לפני שהן יתחייבו למלאי גדול יותר. המהלך הזה מגיע בניגוד להערכה שהשמיעה אינטל (Intel) לפני מספר חודשים, לפיה המחשבים החדשים יתפסו עד סוף השנה הבאה כ-40% משוק המחשבים הניידים.

ההערכה היא שהשותפות של אינטל לסוג החדש של המחשבים, שאמורים להיות דקים וקלים כשהם מצוידים במעבדי העילית שמציעה החברה, חוששות שהמכירות ברבעון הרביעי של 2011 לא יחזרו לרמה של שנה שעברה ויהיו קטנות מאשר צפתה אינטל.

אינטל עצמה מתכוונת לערוך ב-14 בספטמבר כנס שותפים בכדי לעודד יצרניות חדשות להיכנס לתחום מחשבי האולטרה-בוק ובמטרה לפתור כמה צווארי בקבוק שעדיין נותרו בקשר לטכנולוגיה שעומדת בליבת המחשבים ולתמחור שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים