תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רד האט וספקית הטלקום האוסטרלית Telstra חוברות להבאת פתרונות ארגוניים אל הענן

Telstra תהיה ספקית טלקום הראשונה באוסטרליה שתציע את Red Hat Enterprise Linux בענן

07/09/2011 15:23
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית הגדלה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי Telstra – חברת שירותי טלקום ומידע מובילה באוסטרליה, הרחיבה את שותפותה עם רד האט כדי לאפשר ללקוחות ארגוניים בחירה גדולה יותר בענן.

יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, אומר כי Telstra מצטרפת לסביבת שותפי הענן המתרחבת של רד האט כ-Certified Cloud Provider, כשהמשמעות היא שפתרונותיה עונים לדרישות הבחינה וההסמכה המחמירות שרד האט מציבה על מנת לאפשר סביבה בטוחה, סקלאבילית נתמכת ועקבית עבור פריסות ענן ארגוניות.

כ-Certfied Cloud Provider מציעה Telstra את Red Hat Enterprise Linux כמערכת הפעלה אורחת בשירות ענן התשתית שלה. שירותי מחשוב ענן של Telstra ממנפים את רשת Telstra Next IP ורשת Next G.

פיליפ ג'ונס, מנכ"ל Telstra, אמר כי "Telstra שותפה עם רד האט כבר שנים רבות כחלק של תוכנית שירותי ה-hosting שלנו, והמינוי כ-Red Hat Certified Provider מהווה התפתחות משמעותית ומרגשת עבור מחשוב הענן של Telstra. זמינות Red Hat Enterprise Linux בסביבת מחשוב הענן שלנו, מספקת ללקוחותינו יותר בחירה. יותר גמישות, ואת ההזדמנות להריץ יותר יישומים בענן שלנו".

לקראת אירוע Open Source Day של רד-האט

"דיברנו עם ארגונים ברחבי מגוון רחב של תעשיות המשתמשים ביכולות ענן, והם אמרו לנו כי Red Hat Enterprise Linux, בין פתרונות רד האט אחרים, נותנת להם ערך גדול בסביבות ענן", אמר סקוט קרנשו, סגן נשיא ומנהל כללי של עסקי ענן ברד האט. "אנו מקדמים בברכה את Telstra לתוכנית Certified Cloud Provider שלנו, והעובדה כי Red Hat Enterprise Linux הנה אחת מפלטפורמות ההפעלה הזמינות בשירות מחשוב הענן של Telstra, מוכיחה את הביקוש למערכת הלינוקס שלנו בפריסות ענן".

למידע נוסף על שירותי מחשוב הענן של Telstra
למידע נוסף על רד האט ומחשוב ענן

אירועים קרובים