דיווחים: מחשבי ה-iPad 3 יצוידו בסוללה דקה וקלה יותר

לכל החידושים האלה יש מחיר, ועל פי ידיעה שהופיעה ב-Taiwan Electronic News, הסוללות החדשות יהיו יקרות יותר בשיעור של 20% עד 30% - עלות שלא ברור עדיין אם תגולגל על הצרכנים

אפל (Apple) חתמה עם הסכמים עם החברות Simplo Technology ו-Dynapack International Technology לייצור הסוללות עבור מחשבי iPad 3 – כך על פי ידיעה שפורסמה באתר Taiwan Electronic News. שתי החברות מספקות כבר סוללות עבור מחשבי iPad ו-MacBook מהדורות הנוכחיים.

הסוללות החדשות יהיו דקות וקלות יותר, ואפשר להניח שכתוצאה מכך גם מחשבי הלוח עצמם יהיו דקים וקלים יותר. גם חייה של הסוללה החדשה אמורים להיות ארוכים יותר, אם כי מפרט מדויק לא פורסם עדיין. הסוללות החדשות יעמדו בתקן CTIA IEEE 1625 שמגדיר רמות גבוהות יותר של איכות ובטיחות.

לכל החידושים האלה יש מחיר, ועל פי Taiwan Electronic News, הסוללות החדשות יהיו יקרות יותר בשיעור של 20% עד 30% – עלות שלא ברור עדיין אם תגולגל על הצרכנים. הייצור של הסוללות החדשות אמור להתחיל לקראת סוף הרבעון הרביעי של השנה, ומחשבי הלוח החדשים אמורים להגיע למדפי החנויות בתחילת 2012 – כשנה לאחר ההשקה של מחשבי iPad 2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים