One1 תשדרג את מערכת ה-Oracle Applications של אורמת; ההיקף: חצי מיליון שקלים

הפרויקט כולל שדרוג של בסיס הנתונים של אורקל הקיים באורמת לגרסה 11G, שדרוג מערכת ההפעלה לינוקס, הקמת והפעלת מערכת הזדהות אחידה והטמעת מחולל הדו"חות Dicoverer 10G ● הפרויקט כולל גם בדיקות, הדרכות וליווי במטה החברה בישראל ובסניפי החברה בארה"ב ● מאיר מושקה, מנמ"ר אורמת מערכות: "מדובר בפרויקט משמעותי עבור אורמת"

One1up מקבוצת One1 תשדרג את מערכת Oracle Applications באורמת מערכות. הפרויקט החל בימים אלה ויסתיים בינואר 2012. היקף הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים.

אורמת מערכות מתכננת, מייצרת ומספקת תחנות כוח נקיות ידידותיות לסביבה להפקת אנרגיה בישראל וברחבי העולם. במסגרת הפרויקט תשודרג מערכת Oracle Applications הקיימת באורמת, מגרסה 11i לגרסה R12.1.3. מערכת Oracle Applications המותקנת באורמת, כוללת את כל המודולים הפיננסיים והיא מתממשקת למערכת ERP של אורמת.

הפרויקט כולל שדרוג של בסיס הנתונים של אורקל לגרסה 11G, שדרוג מערכת ההפעלה לינוקס (Linux), הקמת והפעלת מערכת הזדהות אחידה (מודול Oracle Single Sign On), והטמעת מחולל הדו"חות Dicoverer 10G. הפרויקט כולל גם בדיקות, הדרכות וליווי במטה החברה בישראל ובסניפי החברה בארה"ב.

מאיר מושקה, מנמ"ר אורמת מערכות, אמר כי "מדובר בפרויקט משמעותי עבור אורמת. אנו עובדים בשיתוף פעולה עם One1up בתמיכה ובתחזוקה שוטפת של המערכת Oracle Applications המותקנת בחברה. שיתוף הפעולה הוא שהביא אותנו לבחור בהם לביצוע השדרוג".

רומן מיטשל, סמנכ"ל המכירות של One1, ציין כי "הצוות שלנו יבצע את הפרויקט על פי מתודולוגיה שפיתחנו לטובת שדרוג לגירסה 12. המתודולוגיה מניבה חיסכון כספי משמעותי ללקוח ומפשטת את תהליך השדרוג".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים