פייסבוק: ההכנסות במחצית הראשונה של השנה עלו פי שניים והגיעו ל-1.6 מיליארד דולרים

הרווח הנקי של פייסבוק הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2011 בקרוב ל-500 מיליון דולרים, על פי מקור שבקיא במצבה הכספי של החברה ● לשם השוואה, בתשעה החודשים הראשונים של שנת 2010 הסתכמו הכנסות פייסבוק ב-1.2 מיליארד דולרים והרווח עמד על 355 מיליון דולרים, על פי מסמכים שמסרה חברת גולדמן זקס ללקוחות ● הערכת השווי של פייסבוק בשווקים הפרטיים עומדת כיום על כ-80 מיליארד דולרים, ומשקיפים רבים מעריכים כי מניות פייסבוק יונפקו לציבור בשנת 2012

ההכנסות של פייסבוק (Facebook) במחצית הראשונה של שנת 2011 עלו פי שניים והסתכמו ב-1.6 מיליארד דולרים – על פי מקור שבקיא במצבה הכספי של החברה. הרווח הנקי של פייסבוק הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2011 בקרוב ל-500 מיליון דולרים, על פי המקור שביקש לשמור על עילום שם משום שכחברה פרטית פייסבוק אינה נוהגת לפרסם את תוצאותיה הכספיות.

נתונים אלה מדגישים את התבססות מעמדה של פייסבוק כמתחרה הקשה ביותר של גוגל (Google) על תקציבי הפרסום באינטרנט. "אנו רואים בפייסבוק פלטפורמה לפרסום מודעות באינטרנט", אמר דייב וויליאמס, מנכ"ל Blinq Media שעוסקת בפרסום ברשת פייסבוק.

הערכת השווי של פייסבוק בשווקים הפרטיים עומדת כיום על כ-80 מיליארד דולרים, ומשקיפים רבים מעריכים כי מניות פייסבוק יונפקו לציבור בשנת 2012. בתשעה החודשים הראשונים של שנת 2010 הסתכמו הכנסות פייסבוק ב-1.2 מיליארד דולרים והרווח עמד על 355 מיליון דולרים, על פי מסמכים שמסרה חברת גולדמן זקס ללקוחות במהלך הנפקה פרטית של מניות בתחילת השנה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים