תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם פזית דורון, מנהלת ערוצי ההפצה והשותפים של מוצרי התקשורת של HP בישראל

08/09/2011 14:13

שלום פזית דורון. אני תופסת אותך בהכנות לקראת אירוע התקשורת של HP, אשר יתקיים בשבוע הבא בת"א. ספרי לנו קצת על עצמך. מי את? כמה שנים בחברה? מה התפקיד שלך בחברה?
שמי פזית דורון. אני בת 40 ועובדת ב-HP בתפקיד מנהלת ערוצי ההפצה והשותפים של מוצרי התקשורת בישראל. בהשכלתי אני בעלת תואר ראשון בניהול וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים. הצטרפתי ל-HP לפני כשנה כחלק מתהליך רכישת 3Com על ידי HP. לפני כן עבדתי בחברת 3Com במשך 12 שנים כמנהלת ערוצי ההפצה בישראל, טורקיה, יוון ומזרח אירופה.

מה התחדש השנה בתחום השותפים?
השנה האחרונה היתה שנה משמעותית מאוד לתחום התקשורת. במשך שנים שוק התקשורת התנהל בהובלה משמעותית וברורה ע"י חברה אחת. כיום תמונת השוק השתנתה. ישנן שתי חברות יצרניות המובילות את שוק התקשרת ו- HP  הינה אחת מהן. השותפים והלקוחות מרגישים ורואים את השינוי.

מבחינת ערוצי שותפי התקשרת של HP בארץ, אנו רואים בהחלט שינוי רב וזאת ע"י שיתוף פעולה מתחדש ומתפתח עם האינטגרוטורים המובילים בשוק התקשורת המשתפים פעולה עם HP ומבינים את היתרון הגדול שיש לנו היום גם במיקום החדש של HP בשוק התקשורת ובנוסף, ולא פחות חשוב, היתרון לתת ללקוחות פתרונות כוללים לתקשורת, שרתים אחסון, מחשוב ותכנה – פתרון מקצה לקצה.

לקראת אירוע HP

מה מיוחד בתכנית השותפים של HP בתחום התקשורת? מה ההבטחה שלנו ללקוחות?
HP מאפשרת לכל חברת תקשורת המוכרת ללקוחות סופיים להיות שותף מומחה במוצרי התקשורת שלנו. תהליך ההסמכה הינו פשוט וזמין, ואנחנו כמובן תומכים ועוזרים בתהליך. ישנן שלוש רמות של הסמכות תקשרת בתכנית השותפים שלנו, וכמובן גם תכנית החזרי תשלום מאוד אטרקטיבית המאפשרת לשותפים לקבל עד 10% החזרי תשלום בהתאם לעמידה ביעדי התכנית. תחום התקשורת של HP מבוסס כולו בעבודה משותפת עם שותפי התקשורת שלנו, ואנו מבטיחים לגדול ולצמוח בשוק בשיתוף פעולה עם השותפים.

מה הציפיות שלך מכנס הלקוחות שיתקיים ב-14.09 במלון שרתון?
הציפיות מכנס הלקוחות הן להצליח להראות לשותפים וללקוחות את העוצמה והיכולות של HP, להעביר לכולם את המסר ש-HP היום נותנת מענה מקצה לקצה לתקשורת, שרתים ומחשוב לכל סוגי הלקוחות בארץ, מקטן ועד גדול. יש ל HP  את כל היכולות להיות החברה המובילה בתחום ובכנס כולם יוכלו להבין את הדרך שלנו למקום זה.

מהו המסר שלך לשותפים? למה חשוב להגיע לכנס?
זו הזמנות מצויינת למפגש בין השותפים ללקוחות. חשוב להגיע כדי לראות ולהבין מה HP  יכולה להציע היום לכלל הלקוחות, להכיר את כלל המוצרים ואת הפתרונות הרחבים שיש לנו.

אירועים קרובים