תוכן שיווקי

פרולוג'יק – הפרטנר הטכנולוגי שלך

08/09/2011 14:25

חברת פרולוג'יק מספקת שירותי מיקור חוץ ושרותי ייעוץ מומחים לפי שעות בדגש על מסדי נתונים ותשתיות מחשוב, בתחום מערכות המידע לגופים עסקיים ולענפי המשק השונים בשוק הישראלי. לעובדי החברה מגוון רחב של כישורים וידע המאפשרים לפרולוג'יק  להעמיד לרשות לקוחותיה שירותי IT, פיתוח תוכנה, שירותי תחזוקת רשתות מחשוב ושירותי ייעוץ תוך עמידה ביחס עלות/תועלת תחרותיים. כמו כן פרולוג'יק מספקת פתרונות טכנולוגיים אינטגרטיביים, המשלבים באופן ייחודי מוצרי תוכנה של חברות בינלאומיות מובילות.

אנו בחברת פרולוג'יק מקפידים על ארבעה כללים:

•    בחירת אנשי מקצוע בקפדנות יתרה מהשורה הראשונה בוגרי יחידות העילית של ממר"מ.
•    מתן שרות וביצוע פרויקטים בתשתיות IT תוך הסתכלות כוללת על צורכי הלקוח.
•    הכרות אישית מעמיקה עם האנשים שנמצאים באתרי לקוחותינו.
•    חשיבה מחוץ לקופסה ביחד עם הלקוח בראייה לטווח ארוך.

האני מאמין שלנו הוא שכל ארגון עיסקי צריך להיות ממוקד "בליבה העיסקית" וצריך פרטנר טכנולוגי מוביל ודינאמי כדיי ליישם את היעדים והמטרות העסקיות של הפירמה בה הוא עובד. אנו גאים להיות הפרטנר של הלקוחות שלנו ומבאים עימנו בנוסף לידע ולניסיון הטכנולוגי  "פתיחות", הגינות יושרה ומקצוענות.

פרולוג'יקליאור לוי ייסד את חברת פרולוג'יק לפניי כחמש שנים. חברת פרולוג'יק הינה חברה המובילה בתחום תשתיות התוכנה בישראל ומספקת קשת של פתרונות טכנולוגיים ושירותי IT  מקצה לקצה עם ניסיון מוכח בתשתיות IT אינטגרציה ובסיסי נתונים. החברה מעסיקה בוגרי היחידה הטכנולוגית של צה"ל (ממר"מ) ובוגרי מדעי המחשב באוניברסיטאות מוכרות.

החברה ממוקמת בפארק התעשייה אפק בראש העין ומעסיקה מעל ל-50 עבדים, ונמצאת בתנופת פיתוח וצמיחה. לחברה, חברת בת ביטפרו טכנולוגיות, המעניקה שירותים הנוגעים לתשתיות המחשוב הקלאסיות – שרתים, אחסון, אבטחת מידע, שליטה ובקרה. כחברת בת של פרולוג'יק מקפידה אף היא על סטנדרטים גבוהים ביניהם: התאמה מהירה לשינויים בצורכי הלקוח, גמישות עסקית ותפעולית גבוהה במיוחד, תפקוד כ-VENDOR בתוכנות מהשורה הראשונה אותן אנו מייצגים. בין השאר העניקה החברה שירותים למקאן אריקסון, ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל.

Bitpro נבחרה לבצע שדרוג של חדר מחשב נוכחי. בפרויקט שנמשך כחודשיים הוחלפו כל התשתיות הפאסיביות, כולל מעבר לארונות של חברת Coolit אשר עובדים בטכנולוגיה ירוקה. בעקבות השדרוג הלקוח קיבל יכולת שליטה ובקרה על כל רכיבי המערכת הקיימים בחדר המחשב ובנוסף יחסוך עשרות אלפי שקלים בעלויות של חשמל, שטח רצפה ובעיקר בקלות תפעול בזכות הטכנולוגיה הירוקה.

אירועים קרובים