עלתה לרשת: תמונה שצולמה ככל הנראה עם iPhone 5

התמונה, שנלכדה על ידי אתר Pocketnow, צולמה על ידי אנטון ד'אוריה, מהנדס תוכנה מאפל, ונשלחה לפליקר עם הכותרת "ארוחת צהריים בעבודה", אולם לאחר כמה שעות היא מותגה כפרטית ונעלמה מהאתר ● לפי מה שצוין באתר שיתוף התמונות, התמונה צולמה ב-iPhone 4, אך אתר Pocketnow מציין, כי בנתוני הקובץ מצוינים פרטי מצלמה שונים מאלה שמופיעים בדרך כלל בקבצים המצולמים בדגם הנוכחי של אפל

תמונת הסושי שלעיל עשויה להיות התמונה הראשונה שנחשפה שצולמה עם הדגם הבא של ה-iPhone. התמונה, שנלכדה אתמול (ד') בבוקר על ידי אתר Pocketnow, צולמה על ידי אנטון ד'אוריה, מהנדס תוכנה מאפל (Apple), ונשלחה לפליקר (Flicker) עם הכותרת "ארוחת צהריים בעבודה". לאחר כמה שעות היא מותגה כפרטית ונעלמה מהאתר.

לפי מה שצוין באתר שיתוף התמונות, התמונה צולמה ב-iPhone 4, אך אתר Pocketnow מציין, כי בנתוני הקובץ מצוינים פרטי מצלמה שונים מאלה שמופיעים בדרך כלל בקבצים המצולמים בדגם הנוכחי של אפל.

פרטים אלה כוללים הפרדה גבוהה יותר של התמונה, של 3,264X2,448 פיקסלים (לעומת 2,592X1,936 פיקסלים ב-iPhone 4), ועדשה של 4.3 מ"מ (בהשוואה לעדשה של 3.85 מ"מ ב-iPhone 4).

גם אתר TechCrunch שם ידיו על התמונה, וציין שקואורדינטות ה-GPS של התמונה מובילות למשרדי אפל בקופרטינו.

מאז שהושק לראשונה ה-iPhone, אפל נוהגת לשפר את המצלמה בכל דגם חדש של המכשיר, וצפוי שזה יקרה גם בדגם הבא של ה-iPhone, שעשוי להגיע למדפים בחודש הבא. לפי השמועות, ספקית החומרה של המצלמה החדשה היא OmniVision, וחיישן ה-CMOS יהיה של 8 מגה-פיקסל – קפיצה גדולה לעומת חיישן ה-5 מגה-פיקסל בדגם ה-iPhone 4.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בני

    נראת תמונה מגניבה למדי, נקווה שהוא לא יעלה יותר מדי... היה לי אייפון 4 שנגנב לא מזמן (ולא היה לי ביטוח לאייפון) אז אני מחכה לחדש... הפעם אני יעשה ביטוח...

  2. התולעת שבתפוח

    עוד פרסומת במסווה של "חדשות"

אירועים קרובים