תוכן שיווקי

ADACOM יישמה Symantec VIP במרכז רפואי הדסה

12/09/2011 14:48

ADACOM ישראל, הודיעה לאחרונה על שיתוף פעולה עם מרכז רפואי הדסה ליישום פתרון אימות חזק: VIP של חברת סימנטק (Symantec). יישום של Symantec VIP על ידי ADACOM יאפשר למרכז הרפואי הדסה לאמץ אימות חזק שמרחיב את השימוש של שם משתמש וסיסמה כדי לגשת למידע רגיש.VIP (ר"ת Verisign Identity Protection) הוא הפיתרון המוביל והיחידי שמבוסס על שירות בענן עבור אימות חזק. הוא מאפשר לארגונים גישה מקווננת ומאובטחת באינטרנט וכדי להפחית את הסיכון להונאה.

כפתרון SaaS, VIP מציע דרך חסכונית לתת למשתמשים מורשים גישה למשאבים עסקיים, יישומים ארגוניים ואתרים באינטרנט תוך הגנה מפני גניבת זהות, תוך כדי שמירה מגנבת זהויות ושמירה והתאמה על כללי אבטחת המידע באירגון והפחתת סיכונים. זה נעשה עלידי שימוש באימות חזק (2 Factor Authentication) שחוסך עליות גבוהות.

עם VIP, משתמשי מרכז רפואי הדסה יכולים לגשת מרחוק למערכות הנתונים כמו הודעות SMS, Tokens, כרטיסים חכמים טלפונים חכמים. כל מכשיר תואם OATH יכול להיתחבר, ובכך מאפשר להדסה לתת למשתמשיה שרות מרחב ללא תלות בסוג הגישה. VIP מבטיחה את הסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך ששמירה על רמת אבטחת המידע בארגון והפחתת עלויות. הפתרון מאפשר הרחבה ושימושיות של OTP עלידי כניסה באמצעי זיהוי אחד לכל אחד מהאירגונים ששיכים לקהילת ה-VIP.

קהילת SYMANTEC VIP מונה אלפי ארגונים בכל העולם שכוללים בין השאר את Meril Lynch , Paypal , eBay, T-mobile, Alpha bank, Adobe, Australia Post ועוד.

Adacom סיפקה את הפתרון המלא למרכז רפואי הדסה בתוך כמה זמן קצר.

אודות מרכז רפואי הדסה: המרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה בירושלים מוכר כאחד המרכזים הרפואיים המתקדמים ביותר עבור טיפול רפואי, מחקר והוראה. הוא כולל את בית החולים האוניברסיטאי עין כרם וכן בית חולים אוניברסיטאי קהילתי בהר הצופים. ספינת הדגל של הדסה, ארגון הנשים הציוני של אמריקה, מרכז רפואי הדסה מתייחס לכל אלה שבאים בתוך שעריו וזקוקים לטיפול ללא אפליה, ללא קשר, דתם לאום, מין, גזע, או אמונות פוליטיות. כמיליון חולים מטופלים בהדסה מדי שנה. מתוך 5000 של הדסה עובדים, יש 850 רופאים, 1,940 אחיות, 1,020 אנשי נלווים, עבודה בקמפוסים עם יותר מ-1,100 מיטות, יותר מ-100 תתי התמחויות, 31 חדרי ניתוח, 9 יחידות טיפול נמרץ ויותר מ-120 מרפאות החוץ.

יחד עם האוניברסיטה עברית, הדסה היא הבעלים והמפעילה של בתי ספר לרפואה, סיעוד, רפואת שיניים, בריאות הציבור, ריפוי בעיסוק, בכך לממלאת תפקיד מרכזי בגידול דור העתיד של אנשי מקצוע רפואי וסיעודי של ישראל. מחצית המחקר הרפואי המתבצע בבתי חולים בישראל מבוצע בהדסה, המהווה מסגרת פעילה עבור מחקרים קליניים בכל תחומי הרפואה.

דרישת המרכז הרפואי הדסה לפתרון היתה שהוא יהיה פתרון עצמאי, קל לשימוש ,פתרון אימות FACTOR AUTHENTICATION 2, כלומר משהו שהמשתמשים יודע (סיסמה) ומשהו שלמשתמשים יש (TOKENS, טלפונים, כרטיסים וכו').

אודות ADACOM: חברה בינלאומית מובילה בתחום אבטחת המידע, שותף VIP SYMANTEC בישראל  וב-8 מדינות אחרות. ADACOM היא השותפה היחידה המוסמכת על ידי סימנטק להציע את הפלטפורמה הפתוחה, תוכנה כשירות, של SYMANTEC VIP בשוק הישראלי כיום.

למידע נוסף אנא צור קשר ADACOM: ארז בראון, מנהל מכירות בינלאומיות, [email protected], +972 (9) 971 6029

אירועים קרובים