בית המשפט קבע: אליסון ופייג' יתייצבו באופן אישי לגישור הסכסוך בין אורקל לגוגל

באורקל ביקשו בתחילה שהנשיאה צפרא כץ תייצג את החברה בגישור, ובגוגל ביקשו שמנהל חטיבת הסלולר, אנדי רובין, ייצג את החברה - אך השופט התנגד להצעות אלה

לארי אליסון – מנכ"ל ומייסד אורקל (Oracle), ולארי פייג' – מנכ"ל וממייסדי גוגל (Google), יתייצבו ב-19 בספטמבר לפגישת גישור בניסיון ליישב את הסכסוך שפרץ בין שתי החברות על רקע השימוש בטכנולוגיית ג'אווה (Java) במערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) – כך על פי צו בית משפט שהוצא בסוף השבוע.

השופט וויליאם אלסופ, אשר מופקד על הטיפול בתיק, המליץ במועד מוקדם יותר בשבוע שעבר ששופט שלום ישמש כמגשר בין שתי החברות, בניסיון לפתור את הסכסוך לפני שיגיע לכותלי בית המשפט. באורקל ביקשו בתחילה שהנשיאה צפרא כץ תייצג את החברה בגישור, ובגוגל ביקשו שמנהל חטיבת הסלולר, אנדי רובין, ייצג את החברה – אך השופט התנגד להצעות אלה וקבע, כי המנכ"לים של שתי החברות ייצגו אותן בדיוני הגישור.

בעקבות המלצת השופט אלסופ, הוציא שופט השלום פול גרואל ביום ו' צו שמורה לשני המנכ"לים להגיע לפגישת גישור ב-19 בספטמבר, ולפנות זמן גם ב-20 וב-30 בספטמבר לצורך פגישות גישור נוספות, במידת הצורך. הדיון בתיק בבית המשפט נקבע ל-31 באוקטובר. עוד הורה השופט גרואל לפרקליטי שתי החברות להתייצב השבוע לתדריך לקראת הגישור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים