הראל הטמיעה פתרונות של VMware במכללת אלקאסמי; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוסבו עשרות שרתים פיסיים לשרתים וירטואליים, תוך הקצאת שטח וירטואלי במערך האחסון ● הפרויקט כלל גם התקנת מערך אחסון חדש של נט-אפ מדגםFAS2040 , שידרוג של תשתית הווירטואליזציה הקיימת באתר הראשי, והקמת תשתית וירטואליזציה באתר המשני ● לחאם אשרף, מנהל אגף טכנולוגיות מידע ותקשורת במחלקת המיחשוב והרשתות של מכללת אלקאסמי: "בחרנו לשלב וירטואליזציה בפרויקט בזכות יתרונות בולטים של חיסכון בשטח, יכולות אחסון וצמצום משאבים"

הראל טכנולוגיות מידע הטמיעה את פתרונות הווירטואליזציה של VMware במכללת אלקאסמי, בבאקה אל גרביה. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט הוסבו עשרות שרתים פיסיים לשרתים וירטואליים, תוך הקצאת שטח וירטואלי במערך האחסון. השרתים הווירטואליים יעברו תהליכי גיבוי כמה פעמים בכל יום עבודה והמידע שלהם יועתק לאתר ה-DRP. בכל שלב, תוכל המכללה להחליט על העברת שרתים מסוימים בין אתר לאתר, וכך להתאושש מאסון או מבעיה באתר הראשי.

הפרויקט כלל גם התקנת מערך אחסון חדש של נט-אפ (NetApp) מדגם FAS2040, תוך קישור למערכי האחסון הנוספים הקיימים במקום. עוד כלל הפרויקט הקמת אתר DR (התאוששות מאסון), לצורך המשך קיום תקין של מערך המיחשוב גם במקרה של תקלה או אסון באתר המרכזי. בין השאר, שודרגה תשתית הווירטואליזציה הקיימת באתר הראשי וכמו כן הוקמה תשתית וירטואליזציה באתר המשני, מול מערכות האחסון. בנוסף, הותקנה תוכנת vCenter Site Recovery Manager של VMware, אשר תבצע אוטומציה לתהליך שכפול המידע בין האתר הראשי ותגן על המכונות הוירטואליות באתר ה-DR.

לחאם אשרף
, מנהל אגף טכנולוגיות מידע ותקשורת במחלקת המיחשוב והרשתות של מכללת אלקאסמי, אמר כי "החלטנו על פרויקט זה כדי להבטיח רמה גבוהה של תשתית תיקשוב, שתאפשר ניהול אקדמי ופדגוגי באיכות הטובה ביותר, ושמערך המיחשוב במכללה לא יופרע, כתוצאה מתקלה כלשהי. בחרנו לשלב וירטואליזציה בפרויקט בזכות יתרונות בולטים של חיסכון בשטח, יכולות אחסון וצמצום משאבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים