ServiceWise הטמיעה מערכי תמיכה מבוססי Salesforce ב-LivePerson; ההיקף: 200 אלף שקלים

מערכי התמיכה החדשים נועדו לשפר את התיאום בין המערכים הטכניים ורמות התמיכה השונות של LivePerson בטיפול באלפי לקוחות החברה בעולם ● אורי וינשטיין, מנהל במערך השירות ב-LivePerson: "ההטמעה הביאה לשיפור חווית השירות ללקוח הקצה"

ServiceWise יישומים עסקיים הטמיעה מערכי תמיכה מבוססי Salesforce.com במרכז הפיתוח של חברת LivePerson. מערכי התמיכה החדשים נועדו לשפר את התיאום בין המערכים הטכניים ורמות התמיכה השונות של LivePerson בטיפול באלפי לקוחות החברה בעולם. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק בכ-200 אלף שקלים.

אורי וינשטיין, מנהל במערך השירות ב-LivePerson, אמר כי "בעקבות ההטמעה, נציג השירות שלנו בחברה זוכה לנראות גבוהה יותר בזמן-אמת, תוך כדי מהלך הטיפול בתקלה. נראות זו חוסכת את הצורך בפניה ישירה לגורם המטפל, מה שמייעל משמעותית את התהליך כולו וכנגזרת מכך, משפר את חווית השירות ללקוח הקצה".

לדברי עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף ב-ServiceWise, "חברת LivePerson היא אחת החברות הוותיקות בישראל המשתמשות בסביבת Salesforce CRM. שילוב מערך התמיכה הפנימי במערכת והכללתו בסביבת השירות הכוללת היוו מבחינת החברה צעד נוסף בדרך למיצוי הפוטנציאל המלא של המערכת. האתגר העיקרי עמו התמודדנו היה שילוב קבוצות חדשות של עשרות משתמשים בתוך מערכת שמשמשת את הארגון כבר מספר שנים, תוך מתן מענה לצרכים הייחודיים של המשתמשים החדשים מבלי לפגוע בחוויית המשתמשים הקיימים ואף לשפר אותה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים