מטריקס הקימה תשתית וירטואלית של מיקרוסופט בכרמית; ההיקף: כחצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, שארך כ-3 חודשים, הטמיעה מטריקס בכרמית את הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה לשרתים - Windows Server 2008 R2 Hyper-V על גבי 3 שרתים פיזיים מסוג X3550 M3 של יבמ ● כמו כן, הותקנו מערכות אחסון חדשות של דל, ובוצעה החלפה ושדרוג של שרת הדואר ושל תוכנות האופיס לגרסת 2010 ● דודי טוכפלד, מנהל תחום מיקרוסופט בחטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס: "הפרויקט בכרמית יעניק לחברה שקט תעשייתי בתחום התשתיות לשנים רבות, וגם יאפשר להם לחסוך משאבים רבים של חשמל, עלויות תפעול וכוח אדם"

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה פרויקט להקמת תשתית וירטואלית של מיקרוסופט (Microsoft) עבור חברת הממתקים כרמית. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך ביותר מחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, שארך כ-3 חודשים, הטמיעה מטריקס בכרמית את הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה לשרתים – Windows Server 2008 R2 Hyper-V על גבי 3 שרתים פיזיים מסוג X3550 M3 של יבמ (IBM).

כמו כן, הותקנו מערכות אחסון חדשות של דל (Dell) מסוג MD 3000I. עוד כלל הפרויקט החלפה ושדרוג של שרת הדואר ושל תוכנות האופיס לגרסת 2010. בנוסף, נחתם הסכם שירות ותמיכה מקיף עם חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס.

עופר אבירם, מנהל מדור כלכלה ומערכות מידע בכרמית, אמר כי "מרגע שבעיית השרתים הפכה להיות אקוטית הבנו כי החלפת ברזלים קיימים בברזלים חדשים היא בחזקת פתרון יקר וקצר טווח, הדורש הקצאת שטח פיזי נוסף, וייאלץ אותנו להתמודד מחדש עם הבעיה כאשר נגיע לסף חדש של נפחי מידע. לכן, בחרנו בטכנולוגית וירטואליזציה שתעניק לנו ניצול מרבי של משאבי המערכות, תוך התאמה מיטבית לנפחי המידע הגדלים של הארגון".

לדברי דודי טוכפלד, מנהל תחום מיקרוסופט בחטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס, "הפרויקט בכרמית יעניק לחברה שקט תעשייתי בתחום התשתיות לשנים רבות, וגם יאפשר להם לחסוך משאבים רבים של חשמל, עלויות תפעול וכוח אדם. מעתה יוכלו אנשי ה-IT בארגון להתמקד במניעת תקלות מבעוד מועד ובניהול יעיל של תשתיות הארגון במקום להתמודד עם טיפול מתמיד בתקלות חוזרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים