יו-טיוב יציע יישום מקוון לעריכת וידיאו

"שמנו לב שברבים מהסרטונים שהועלו ליו-טיוב נחוץ ליטוש מסוים, שניתן להשיג בעזרת כלים בסיסיים לביצוע תיקונים קלים", הסביר ג'ייסון טוף, מנהל מוצר ביו-טיוב ● הכלי החדש מאפשר לבצע בקלות תיקונים כגון חיתוך קטעים מיותרים בתחילת הסרטון, ייצוב התמונה, הבהרה של קטעים חשוכים וכדומה

יישום מקוון לעריכת וידיאו יקל על משתמשי יו-טיוב (YouTube) לבצע תיקונים קלים בסרטונים לאחר שכבר הועלו לאתר. "שמנו לב שברבים מהסרטונים שהועלו ליו-טיוב נחוץ ליטוש מסוים, שניתן להשיג בעזרת כלים בסיסיים לביצוע תיקונים קלים", הסביר ג'ייסון טוף, מנהל מוצר ביו-טיוב. "הכוונה לחיתוך קטעים מיותרים בתחילת הסרטון, ייצוב התמונה, הבהרה של קטעים חשוכים וכדומה".

הכלי החדש מאפשר לבצע בקלות תיקונים כאלה וגם משימות מורכבות יותר. האפשרויות כוללות סיבוב של התמונה, הוספת תאורה ותיקון הניגודיות, החום והרוויה של הצבעים. כמצופה מגוגל (Google), כולל היישום גם לחצן בשם I'm feeling lucky שבעקבות לחיצה עליו מבוצע ניתוח מהיר של הסרטון והגדרות הצבע מתוקנות באופן אוטומטי.

עוד כולל היישום 14 אפקטים שמקורם בחברת Picnik, אשר נרכשה על ידי גוגל בשנה שעברה. בין השאר ניתן להסב סרטונים או קטעים לתצורה של שחור-לבן, או להעניק להם מראה שיוצר את הרושם כאילו צולמו במסרטות ישנות. לבסוף, מאפשר היישום להוסיף לסרטונים פס קול שמבוסס על קטעי אודיו שזכויות היוצרים עליהם פגו או הוסדרו.

גם לאחר שעורכים את הסרטון נשמרת הגרסה המקורית ונשמרות גם כל התגובות שפורסמו ביחס לסרטון המקורי. גם מספר הצפיות וכתובת הסרטון נותרים כפי שהיו ואם מתחרטים אפשר תמיד לחזור לגרסה המקורית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים