כסאות מוסיקליים בסלקום: מי יחליף את דורון פלח?

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, ידוע כמי שממנה לרוב אנשי מקצוע מתוך החברה ● לתשומת לב המנהלים השאפתניים בסלקום וב-013-נטוויז'ן

הודעת הפרישה של מנמ"ר סלקום, דורון פלח, הפתיעה לא מעט אנשים בענף. הסיבה לסיום תפקידו לא ידועה, אולם גורמים בסביבתו מעריכים, כי אחת הסיבות להחלטה היא המיזוג הצפוי עם 013-נטוויז'ן. מיזוג כזה, מעריכים יודעי דבר, דורש כניסה לתהליך מורכב שיארך שלוש שנים לפחות, ופלח ככל הנראה העדיף לממש את תוכניותיו להתקדם לתפקידים אחרים במשק בטרם ייחל התהליך.

פלח ימשיך לשמש בתפקידו בחודשים הקרובים, על פי בקשת המנכ"ל – עמוס שפירא, ויסייע בשלבים הראשונים של המיזוג. כעת השאלה המסקרנת היא מי יחליפו? האם המועמד יגיע מסלקום, 013-נטוויז'ן או בכלל מבחוץ? לאיש בחברה אין מושג כרגע מה יחליט שפירא, אך יודעי דבר מזכירים, כי ב-14 השנים האחרונות התאפיינו מינויו של שפירא באנשי מקצוע מתוך שורות החברה. האם גם הפעם ינהג כך?

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רפי הוד

    לדעתי צריך לשנות את המודל העיסקי של "קבוצת סלקום החדשה-052+013", ולהתאים אותה למציאות החדשה בשוק הטלקום הישראלי והעולמי. עפ"י ניתוח מאפייני ה- GTM של חברות הסלולר המובילות בעולם לשנים 2011-2015, על סלקום לערוך שינוי מהותי במערך המכירות תוך כדי תהליך האיחוד. בנוסף, עליה להתאים את מערך שירות הלקוחות, לדור הבא בתחום הנקרא–C3RM (דומה מודל של C4I במערכות Defense & HLS). כתוצאה מכך תצטרך הנהלת סלקום לשקול שנית, היכן? אם בכלל, למקם את יחידת מערכות המידע! =-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-= ע"י החלטות אמיצות וביצוע הולם, תוכל "קבוצת סלקום החדשה" להתחרות ביעילות ובהצלחה מול המפעילים החדשים ומול ה- MVNO , המזנבים בה. בהצלחה, רפי

  2. רונן

    מחליף אותו רן הרפז - סמנכ"ל מערכות מידע מ013... בהצלחה.

  3. gA

    רק אריה דרעי ,אין ספק האדם המתאים ביותר לתפקיד

אירועים קרובים