יישום iPhone חדש: מסע בזמן

היישום החדש, WhatWasThere, ישלח אל ה-iPhone שלכם תמונות ישנות, הקשורות למיקומכם ב-Google Maps, וישלח את דמיונכם אל ההיסטוריה ● החלק המאכזב? פריס לא על המפה, גם לא לונדון, וגם לא ירושלים - רק ערים בארה"ב וטורונטו בקנדה

יכול להיות נחמד לטייל בעיר מסוימת, לכוון את מצלמת ה-iPhone אל הרחוב ופתאום להרגיש שעברתם במנהרת הזמן 100 שנה לאחור ולחוש את רוחות הרפאים מסביב. מי טייל פה לפני 100 שנה? אילו בניינים שרדו מהמאות הקודמות? מה קרה בשריפה שהתחוללה כאן פעם? יישום iPhone חינמי חדש בשם WhatWasThere ישלח אל ה-iPhone שלכם תמונות ישנות, הקשורות למיקומכם ב-Google Maps, וישלח את דמיונכם אל ההיסטוריה.

היישום, שמלווה גם באתר, הוא פלטפורמה בלתי נדלית להדמיה של נופים היסטוריים של רחובות בערי העולם. המשתמשים יכולים גם להעלות לאתר תמונות משלהם ולתייג אותן עם מיקום ותאריך.

אתרים עם קישורי תמונות מסומנים ב-Google Maps, וכשלוחצים על הסימן – מופיעה רשימה של תמונות ממוזערות, כותרת, שנה ומרחק ממיקום המשתמש. לחיצה על פריט ברשימה תקפיץ את התמונה למסך. כאשר מכוונים את התמונה למצב של מסך מלא ומכוונים את מצלמת ה-iPhone בכיוון זירת התמונה – מופיע פס גלילה המאפשר לבחור בין תצוגת מצלמה או תמונות, ולקבל פרספקטיבה של עכשיו לעומת פעם.

מפתחת היישום, Enlighten Ventures, מתכננת להוסיף גם תכונת חיפוש לפי כותרת, תיאור או תיוג משתמש וגם את היכולת לארגן את התמונות באלבומים. Enlighten Ventures גם מפתחת את האפשרות לתת למשתמשים לתייג כל תמונה במערכת, לא רק את אלה שהם מעלים.

החלק המאכזב? פריס לא על המפה, גם לא לונדון, וגם לא ירושלים – רק ערים בארה"ב וטורונטו בקנדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים