המירוץ של קספרסקי – פרק א'

חברת אבטחת המידע קספרסקי (Kaspersky) החליטה לאחרונה להעניק חסות לקבוצת פרארי בתחרות פורמולה 1 היוקרתית. לכן, אין זה מפתיע שהחברה החרה לערוך כנס בעיר מונזה, בה התחילה המסורת כבר בשנות ה-20 של המאה הקודמת. כיום צופים בתחרות, המתגלגלת בין ערים שונות בעולם, מעל חצי מיליארד איש. גם על נתוני הצוותים, החברות, הנהגים והמכוניות המתחרות, חייבים להגן. יוג'ין קספרסקי, שייסד לפני 14 שנה את חברת אבטחת המידע הפרטית הגדולה בעולם, החליט שחסות במרוץ היוקרתי בעולם תביא לו עסקים פי עשרות מונים מדמי החסות הגבוהים (מיליוני דולרים בשנה). בתמורה זוכה קספרסקי להתחכך עם ענקיות גלובליות כגון מרצדס ורנו, חברות ביטוח, בנקים ועוד. הוא כבר יסגור איתם עסקה להגן על המידע שלהם.

שלט הכנס, המשלב מסיבת עיתונאים במילאנו ומירוץ פורמולה 1 במונזה

אלקה ווסנר, מנהלת התקשורת השיווקית של קספרסקי לאזור EMEA, מפרטת את המסלול הכפול הצפוי לעיתונאים

יוג'ין קספרסקי מגיע כהרגלו בשנייה האחרונה למסיבת העיתונאים, היישר מיפן, ומספר בקצרה על איומי אבטחת המידע ההולכים וגוברים, כשתחזיתו שהעתיד רק יהיה קשה יותר למגני המידע בארגונים. תחזיתו הקודרת: מפתחי הווירוסים יפגעו גם באתרים, אנשים וארגונים שכלל לא התכוונו אליהם. טוב שיש את קספרסקי בסביבה שתציע מעט עזרה

שטפן טנסה, מנתח בכיר של אבטחת מידע בקספרסקי, באימון קארטינג לקראת התחרות למחרת. לא שהוא מתחרה, אך כשאתה יושב ביציע, לפחות תחוש משהו ממה שחשים הנהגים המגיעים למהירות של 350 קמ"ש במסלול במונזה

גם העיתונאים חשים משהו מעוצמת המהירות

בת"א מארחים בסוויטות של צפייה וזלילה במשחקי מכבי ת"א באצטדיון נוקיה, במונזה, איטליה, קספרסקי מארחת בסוויטה של מרוץ פורמולה 1 ומציגה את שלל מוצרי אבטחת המידע שלה

המשך יבוא

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים