בלאט לפידות פיתחה עבור החוויה הישראלית מערכת לניהול קבוצות תיירות; ההיקף: חצי מיליון שקלים

המערכת תאפשר לכל אגפי החוויה הישראלית לעבוד באמצעות תהליכים אחידים ומוסכמים, על פי שיטות עבודה חדשות ותוך תמיכה במבנה הארגוני החדש של החברה ● היא פותחה באמצעות פלטפורמת Force.com של Salesforce.com - מערכת פיתוח בסביבת מיחשוב ענן

חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל, השלימה פרויקט לפיתוח מערכת ממוחשבת בחוויה הישראלית – חברה בת של הסוכנות היהודית שעוסקת באספקת שירותי תיירות חינוכית. המערכת תאפשר לחברה לנהל את קבוצות התיירות שהיא מארגנת, והיא פותחה באמצעות פלטפורמת Force.com של Salesforce.com – מערכת פיתוח בסביבת מיחשוב ענן. היקף הפרויקט נאמד בחצי מיליון שקלים.

המערכת תאפשר לכל אגפי החוויה הישראלית לעבוד באמצעות תהליכים אחידים ומוסכמים, על פי שיטות עבודה חדשות ותוך תמיכה במבנה הארגוני החדש של החברה. באמצעות המערכת תוכל החוויה הישראלית, בין היתר, לבצע ניטור לקוחות ולעקוב אחר הכנסות. בנוסף, המערכת מתממשקת עם המערכת הפיננסית של החוויה הישראלית, הבנויה על גבי סאפ (SAP) ומשלימה תהליכים נוספים, כגון ממשקי לקוחות, מחירונים, חשבוניות והזמנות רכש. כמו כן, המערכת תאפשר לחוויה הישראלית להפיק דו"חות ולצפות בדשבורדים ייעודיים, המסייעים לבנייה ותכנון פעילות לשנה הבאה.

כ-80 מעובדי החוויה הישראלית משתמשים במערכת, בין היתר מדריכים, מנהלי פרויקטים ואנשי אדמיניסטרציה. היא תחליף מערכת ישנה בפיתוח עצמי.

לדברי גיא אדן, סמנכ"ל הכספים של החוויה הישראלית, "המערכת שבלאט לפידות פיתחה עבורנו עונה בדיוק על הצרכים העסקיים שלנו. כעת, כל המידע על הפעילויות השונות שמבוצעות עם קבוצות שלהן אנחנו מספקים שירותי תיירות וחוויה מאוגד לכדי מקשה אחת, הוא נגיש ומספק נקודת מבט עדכנית. בנוסף, היא מאפשרת לנו לנתח נתונים לעתיד ולנהל את המשאבים שלנו בצורה מהירה ויעילה יותר".

ניר קולינר, מנהל הפרויקט מטעם בלאט לפידות, אמר ש-"באמצעות טכנולוגית Visual Force תוכל החוויה הישראלית לעקוב אחר הנתונים שלה על גבי מסכים ייעודיים שנבנו במיוחד עבורם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים