!We תיישם תחנות עבודה וירטואליות של VMware באלבר; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט תספק We! לאלבר מאות תחנות עבודה וירטואליות למשתמשים הפרוסים באתרים השונים של החברה ● הפתרון מבוסס על תשתית vSphere ו- VMware View בשילוב כרטיסי האצה Flash cache במערכת האחסון של נט-אפ ● אורן קאופמן, מנהל תשתיות ואבטחת מידע באלבר: "הפתרון מהווה קפיצת מדרגה בארגון בכל הקשור לדרך שבה אנחנו מנהלים את תחנות העבודה"

!We, מקבוצת חילן-טק, תיישם פתרון תחנות עבודה וירטואליות מבוסס VMware באלבר. היקף הפרויקט, שצפוי להסתיים בתוך חודש, מוערך במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט תספק !We לאלבר מאות תחנות עבודה וירטואליות למשתמשים הפרוסים באתרים השונים של החברה. הפתרון מבוסס על תשתית vSphere ו-VMware View בשילוב כרטיסי האצה Flash cache במערכת האחסון של נט-אפ (NetApp). הפתרון מאפשר פריסה מהירה של תחנות עבודה ואפליקציות על בסיס View בשילוב VMware ThinApp עבור וירטואליזציה של אפליקציות.

לדברי אורן קאופמן, מנהל תשתיות ואבטחת מידע באלבר, "לאחר בחינה של מספר חלופות ליישום פתרון תחנות עבודה וירטואליות, בחרנו בפתרון של חברת VMware בשילוב נט-אפ. הפתרון מהווה המשך לתשתית השרתים הקיימת בחברה המבוססת על vSphere, ויהווה קפיצת מדרגה בארגון בכל הקשור לדרך שבה אנחנו מנהלים את תחנות העבודה. השילוב של כרטיסי האצה במערכת האחסון מאפשר לנו להאיץ את ביצועי המשתמש בתחנה הוירטואלית ולספק חוויות משתמש ברמה גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים