יישום חדש למכשירים חכמים מאפשר לאזרחים לדווח על מפגעים

היישום מופעל בשלב זה במספר ערים בארצות הברית, בהן בלטימור ● הוא מאפשר לאזרחים לדווח לעירייה על בעיות שאינן בגדר של מקרה חירום ● על פי חברת Connected Bits, שפיתחה את היישום, הוא מביא לחיסכון ניכר בהוצאות הרשות המקומית

עיריית בלטימור שבארצות הברית מציעה לתושבים יישום חדש בשם Baltimore Spot Reporters למכשירי iPhone או אנדרואיד (Android), שבעזרתו ניתן לדווח לעירייה על בעיות שאינן בגדר של מקרה חירום.

היישום החדש פותח על ידי חברת Connected Bits ומאפשר לדווח לרשות המקומית על מפגעים בדרך, הפסקות חשמל, עצים שנפלו, נזק לרכוש, ציוד שבור ושאר בעיות שאינן מאוד דחופות. התושבים יכולים לשלוח את הדיווחים באמצעות הטלפון החכם שברשותם בצירוף תמונה של המפגע. בעיריית בלטימור מקווים שהשיטה החדשה תסייע לחסוך בהוצאות.

"היישום מסייע ליצור ערוץ תקשורת חדש עם התושבים", מסרה ליסה אלן, מנהלת מוקד השירות לתושב בעיריית בלטימור. לדברי אלן, בשבועיים הראשונים שבהם פעל השירות התקבלו יותר מאלף דיווחים שנשלחו ממכשירים ניידים. בעזרת היישום יכולים התושבים לעקוב בנוסף אחרי תיקון המפגע ולקבל דיווחים בזמן אמת אודות התיקון.

יישום Spot Reporters מופעל גם בבוסטון, וב-Connected Bits טוענים שעשרות אלפי תושבים, בערים רבות, כבר משתמשים ביישום כדי לדווח על מפגעים. "ראינו את השימוש שנעשה ביישום בבוסטון ובערים נוספות וכך ידענו ש- Connected Bits היא השותף המתאים עבורנו", אמר ריקו סינגלטון, מנהל המיחשוב הראשי של עיריית בלטימור.

ב-Connected Bits מסבירים, כי הדיווחים שמתקבלים מהיישום משולבים בשטף הדיווחים של תוכנת ה-CRM של העירייה, על מנת להבטיח שהטיפול בהם ייעשה בצורה יעילה ועצמאית, ללא תלות באמצעי ששימש לדיווח.

היתרון העיקרי של היישום, על פי החברה, הוא בצמצום משך הזמן שעל נציגי השירות של העירייה לשוחח בטלפון בכל פעם שמתקבלת תלונה על מפגע, והתוצאה מכך היא, בשורה התחתונה, חיסכון משמעותי בהוצאות. בחברה טוענים גם, כי התוכנה משפרת את ההיענות והתגובה של העיריות, ובכך גם את שביעות הרצון של התושבים.

לפי Connected Bits, עיריית בלטימור מבקשת לשתף פעולה עם עיריות נוספות בתיקון המפגעים, ובהן סן פרנסיסקו, וושינגטון ובוסטון. החברה אף פיתחה ממשקי API שיסייעו לעיריות לפתח מערכות שיוכלו לעבוד בשיתוף פעולה אלה עם אלה ולהציע לתושבים יישומים מקושרים נוספים.

ניתן לנוריד את היישום Spot Reporters מ-App Store, מ-Android Market או מהאתר של Connected Bits.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים