יריב אבישר פורש מתפקידו כמנכ"ל חטיבת HP סאיטקס; חוויאר גרסיה יחליפו

אבישר, סגן נשיא ומנכ"ל חטיבת HP סאיטקס בארבע וחצי השנים האחרונות, יסיים את תפקידו ב-HP בסוף 2011 ויעבור לשמש כמנכ"ל החברה הפרטית SCR ● מחליפו, חוויאר גרסיה, שימש בשנתיים וחצי האחרונות כמנהל מחלקת התפעול של HP סאיטקס

יריב אבישר, סגן נשיא ומנכ"ל חטיבת HP סאיטקס בארבע וחצי השנים האחרונות, החליט לפרוש מתפקידו ולעבור לשמש בתפקיד מנכ"ל החברה הפרטית SCR, העוסקת בפיתוח פתרונות טכנולוגיים ומערכות ניהול לרפתות. את אבישר יחליף חוויאר גרסיה, ששימש בשנתיים וחצי האחרונות כמנהל מחלקת התפעול של HP סאיטקס.

בהודעת הפרישה שלו אמר אבישר, כי "לאחר 10 שנים בתעשיית ה-Digital Printing, מתוכן 4.5 שנים כמנכ"ל החטיבה, החלטתי לפנות לדרך חדשה ולאתגרים אחרים. אני עוזב חברה איתנה ויציבה מתמיד הנמצאת בצמיחה. אני בטוח כי חוויאר גרסיה, בסיוע עובדי החברה המסורים בארץ ובעולם, יביא את HP סאיטקס להישגים רבים נוספים".

חוויאר גרסיה הצטרף ל-HP לפני 18 שנה כמהנדס מוצר והתקדם בתפקידי ניהול שונים בחטיבת הדפוס הדיגיטלי הרחב הממוקמת בברצלונה. ב-2006 עבר גרסיה להקים את מעבדת הדפוס הדיגיטלי הרחב של HP בשנגחאי, אותה ניהל במשך 3 שנים. ב-2009 עבר גרסיה עם משפחתו לישראל לנהל את מחלקת התפעול של HP סאיטקס המונה למעלה מ-170 עובדים בכל העולם. בשנתיים וחצי האחרונות הוביל גרסיה את המחלקת התפעול לצמיחה ברווחיות ולהישגים.

לאחר ההודעה על מינויו, מסר גרסיה, כי "אני גאה ושמח על ההזדמנות לעמוד בראש HP סאיטקס. בכוונתי להמשיך את דרכה של החטיבה לעבר צמיחה, תוך התרחבות לשווקים חדשים, עם הצוות הנפלא בארץ ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים