לקראת אירוע | לראשונה: פרסים לפרויקטים מצטיינים יוענקו בוועידת Social CRM
במסגרת ועידת Social CRM שתיערך ב-7 בנובמבר, יוענקו לראשונה פרסים מיוחדים לפרויקטים מצטיינים וחדשניים בתחום. הפרויקטים ייבחנו על ידי צוות שופטים מקצועי, שיאתר יישומים שמשקפים את ההתפתחות של מכירות ושירות לקוחות בעולם הבלוגים והרשתות החברתיות.
הקריטריונים הם:
• פרויקטים בתחום ניהול קשרי לקוחות (מכירות, שיווק, שירות) באמצעות ה-Media Social
• חדשנות ויכולות ייחודיות (לקחת משהו חדש או להסתכל בזווית חדשה על רעיון קיים. לקרוא תיגר על סטנדרטים קיימים תוך אימוץ גישות חדשות לטובת השגת התוצאות)
• קישור לאסטרטגיה של הארגון ולמטרותיו העסקיות
• עוצמת האפקט (כמה לקוחות נחשפו לפרויקט) והשגת ערך עסקי מדיד
• תרומה משמעותית לשיפור הקשר של הארגון עם לקוחותיו
• פרויקט המקושר למערכות האחרות בארגון ושאינו Stand Alone
הצעות לפרויקטים מצטיינים יש לשלוח עד ה-20 באוקטובר, באמצעות מצגת שלא תעלה יותר מ-10 שקפים, כולל פרטי המציגים. רשאים לגשת נציגי ארגונים וספקי פתרונות שיישמו או פיתחו פרויקטי Social CRM מוכחים בשנה האחרונה. את המצגות יש לשלוח לכתובת הדוא"ל הבאה.