גיא רחמים, נט-אפ: "למנמ"ר נמאס להיות האינסטלטור הארגוני"

"המנמ"ר רוצה לספק ערך עסקי לארגונים בעזרת פיתוח יישומים ושירותים למשתמשים וללקוחות הארגון, ואספקת 'דטה סנטר בקופסה' מסייעת לו לממש יעד זה", אמר רחמים, המנהל הטכני של נט-אפ ישראל ● לדבריו, "השילוב בינינו לבין סיסקו ו-VMware יוצר שלם הגדול מסך חלקיו ומהווה בסיס לעולם הווירטואליזציה ולמעבר למיחשוב הענן"

"למנמ"רים נמאס להתעסק בתשתיות ובאינסטלציה. הם רוצים לספק ערך עסקי לארגונים בעזרת פיתוח יישומים ושירותים למשתמשים וללקוחות הארגון. אספקת 'דטה סנטר בקופסה' מסייעת להם לממש יעד זה", כך אמר גיא רחמים, המנהל הטכני של נט-אפ (NetApp) ישראל.

רחמים דיבר בכנס "FlexPod – הדור הבא של וירטואליזציה בארגונים". הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות יותר מ-200 מקצועני תשתיות. נושאו היה השותפות הקיימת בעולם התשתיות בין מערכות הווירטואליזציה של VMware, מערכות האיחסון של נט-אפ והשרתים של סיסקו (Cisco).

לדבריו, "בכל יום מימות הבריאה כתוב 'וירא אלוהים כי טוב'. ביום השישי נכתב 'וירא אלוהים את כל אשר עשה, והנה טוב מאוד'. ניתן להקביל את זה לשילוב של שלוש ספקיות ה-IT, שיוצר שלם הגדול מסך חלקיו ומהווה בסיס לעולם הווירטואליזציה ולמעבר למיחשוב הענן".

"בעולם התשתיות, כולנו יודעים שה-'לגו' הזה של חיבור מערכות השרתים, התקשורת, האיחסון והוירטואליזציה אינו פשוט כלל ומצריך רמת אינטגרציה גבוהה וניסיון מעמיק", הוסיף רחמים. "המידע זורם דרך כל הרכיבים וכל בעיה קטנה יכולה להפריע בצורה מהותית. מעבר לעולם הווירטואליזציה ולמיחשוב הענן דורש קונסולידציה והסתמכות על תשתית ש-'תנגן' בצורה הטובה ביותר".


צילום ועריכת וידיאו: גיא רז

הפתרון FlexPod, אמר רחמים, "מספק תשתית חסונה ויציבה, המאפשרת למנהלי התשתיות הטמעה מהירה לצד גמישות עסקית. באמצעותה הוא יכול להתמקד בעסק ולא בתשתיות. הפתרון המתקבל הוא בתשתית אחת אחודה של שלושת הספקים, הקטנת זמן הטמעת התשתית, תוך הקטנת סיכונים, עם פתרון שנבדק במלואו ובתצורות סטנדרטיות. כך ניתן לייעל את הדטה סנטר, עם וירטואליזציה מקצה לקצה, ניצול מרבי של משאבי המיחשוב ויצירת חסכון תפעולי".

אושרי שרון, מנכ"ל משותף של !We מקבוצת חילן. צילום: ניב קנטור"רבים מהארגונים בישראל עושים את צעדיהם לקראת הענן", סיכם רחמים. "חלקם עדיין בשלבי הוירטואליזציה, שהם הבסיס לענן, אחרים עברו באופן חלקי או מלא לענן ציבורי וחלקם מתכננים מעבר לענן פרטי. אני צופה את המשך המגמה ב-2012, כשארגונים גדולים ייכנסו לענן פרטי או בן כלאיים ואילו ארגוני SMB יעברו יותר ויותר לענן הציבורי".

"הדור הבא של הווירטואליזציה"

אושרי שרון, מנכ"ל משותף של !We מקבוצת חילן, אמר ש-"אנחנו ניצבים כיום בפתחו של הדור הבא של הווירטואליזציה. לפני כמה שנים היה תהליך של מעבר משרתים פיזיים לווירטואליים. כיום, רוב השוק מצוי בתוך תשתית וירטואלית. המגמה היא הרחבת התשתית הזו לעולם תחנות הקצה וניהול הסביבה הווירטואלית, לשם ניצול מיטבי של משאבי המערכת".

"FlexPod הוא הרחבת התשתית הווירטואלית, והוא מספק פתרון מבית אחד של שלוש ספקיות בהיבטי תצורה, עיצוב, גמישות ותמיכה", הוסיף. לדבריו, החברה היא האינטגרטור הגדול בארץ של נט-אפ, "ובשנה האחרונה, השילוב המשולש הזה של השרתים והתקשורת של סיסקו, לצד המכונות הווירטואליות של VMware, מאפשר לנו לבצע פרויקטים יותר גדולים ולהביא ארגונים לתוצאות עסקיות טובות יותר. הפתרון הוא לא עוד מוצרים נפרדים, אלא טכנולוגיה, תפיסה ותשתית אחודים, עם יכולות אבטחת מידע גבוהות והיערכות לקראת מיחשוב ענן".

לדברי שרון, "האחריות הכוללת בין היצרנים מקצרת את זיהוי מקור התקלה כאשר היא קורית ומאיצה את פתרונה באמצעות השיתוף בין שלוש החברות. בשל התיאום ביניהן, מתקבל פתרון שהוא תקף בהיבט העיצוב שלו – דבר שמקטין את הסיכוי לתקלה או להגדרה לא מתאימה, שעלולה לקרות אם האינטגרטור מנסה להטמיע את המערכות כל אחת על פי המתודולוגיות השונות".

שרון סיכם בציינו, כי "אם יצרן מרכזי אחד לוקח אחריות כוללת על הפתרון ועובד בשיתוף פעולה עם שאר היצרנים באופן מקצועי ושקוף, הלקוח מרוויח מהתהליך ויעדיף מתכונת עבודה כזו". לדבריו, "ארגונים רבים בוחנים מעבר לשירותי ענן פנימיים על מנת לשנות את מודל הצריכה של שירותי ה-IT בארגון. FlexPod מאפשר לארגונים להאיץ את המעבר ולבנות מערכת שמסוגלת להתרחב בכל אחד ממרכיביה עם הגידול בדרישה. רכיבי FlexPod בנויים על תקנים, אשר מאפשרים הטמעה בזמן קצר וגידול פשוט על בסיס מוצרים קיימים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פלג לפיד

    קוראים יקרים, מתי נתרגל שלא חשוב מה "המנמ"ר רוצה" אלא מה הארגון צריך. ובודאי שאסור לרתום את העגלה - הפתרון המוצע - 'דטה סנטר בקופסה' לפני הסוסים - מה דרוש לארגון. ההנחה שרווחה ש"הארגון" לא יודע מה הוא צריך ובודאי לא המנהל/בעלים של הארגון - אף פעם לא הייתה נכונה ובודאי שלא עכשיו.

אירועים קרובים