מערכת ההפעלה אנדרואיד תופקד על הבידור במטוסים החדשים של בואינג

ענקית התעופה בחרה לצייד את מטוסי ה-787 Dreamliner החדשים שלה בפלטפורמת בידור שמבוססת על מערכת ההפעלה של גוגל, על מנת לאפשר לנוסעים ליהנות ממשחקים, וידיאו ומוזיקה במהלך הטיסה

מחשבי ה-iPad של אפל (Apple) זוכים אמנם בקרבות הארציים בין מחשבי הלוח, אך בשחקים רשמה גוגל (Google) בימים אלה הישג חשוב: בואינג (Boeing) בחרה לצייד את מטוסי ה-787 Dreamliner החדשים שלה בפלטפורמת בידור שמבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), על מנת לאפשר לנוסעים ליהנות ממשחקים, וידיאו ומוזיקה במהלך הטיסה.

לדברי מארק לרסון, מנהל טכני בבואינג, כל מטוסי ה-787 המיועדים לטיסות ארוכות טווח יצוידו בצגי מגע מובנים בגב המושבים. במחלקת התיירות יותקנו צגי מגע בגודל של 7 אינץ' בעוד שבמחלקה ראשונה יותקנו צגים בגודל של 17 אינץ' עם תמיכה במחוות ידיים. הצגים יהיו מתוצרת פנסוניק (Panasonic) והם אמורים להעניק זווית צפיה רחבה במיוחד וליצור פחות השתקפויות מהמקובל כיום במחשבי לוח.

בואינג אינה הגורם הראשון בענף התעופה שמאמץ את מערכות אנדרואיד: חברת Skycast Solutions הציגה את מערכת TrayVu שמבוססת על אנדרואיד ומותקנת בגב המושבים בעוד שחברת התעופה אמריקן איירליינס (American Airlines) החלה להציע לנוסעי המחלקה הראשונה בטיסות נבחרות 6,000 מחשבי לוח מדגמי Galaxy Tab 10.1 של סמסונג (Samsung).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים