חדש: בקשת סליחה – דרך פייסבוק

יישום חדש שפיתחה תנועת "צעירים למען ירושלים" מאפשר לגולשים לבקש סליחה מחברים, משפחה או כל אחד אחר דרך הרשת החברתית הפופולרית ● הגולשים יכולים לשלוח את בקשת הסליחה לא רק לנמען עצמו, אלא גם לשתף אותה עם כל חברי הפייסבוק שלו ● התנועה מתחייבת לרכז את בקשות הסליחה ולטמון אותן כפתקים בכותל המערבי

תנועת "צעירים למען ירושלים" השיקה באחרונה שירות חדש לקראת הימים הנוראים, שמאפשר לגולשים לבקש סליחה מחברים, משפחה או כל אחד אחר דרך פייסבוק (Facebook). התנועה מבטיחה, כי היא תטמין את כל בקשות הסליחה שיישלחו דרך השירות בכותל המערבי בערב ראש השנה.

יצוין, כי היישום החדש מאפשר לא רק לשלוח את בקשת הסליחה באופן אישי, אלא גם לשתף אותה עם כל חברי הפייסבוק של הגולשים.

תנועת "צעירים למען ירושלים" פועלת במשך השנה לחבר את הדור הצעיר לעיר ולאתרי המורשת היהודית בה. בתנועה מסבירים, כי הם "מקווים שיוזמה זו תגרום גם לביישנים ולבעלי האגו שלא מוכנים ללכת לחבריהם ולדבר איתם פנים מול פנים למחול על כבודם ולשלוח בקשת סליחה דרך היישום".

הילה זיסברג מ-"צעירים למען ירושלים" אמרה ש-"אנחנו נמצאים בעיצומו של חודש אלול, המכונה חודש הרחמים והסליחות. לכן, חשבנו על יישום ידידותי שמאפשר למשתמש לבקש סליחה אמיתית וכנה. הוא מאפשר לשלוח את בקשת הסליחה גם לחברים בפייסבוק שגרים מעבר לים, וכך להגיע בעצם לכל אחד ואחת". לדבריה, "אין זמן מתאים יותר מראש השנה כדי לבקש סליחה, ואין לי ספק שהידיעה שהבקשה תוטמן בכותל תשפר את סיכויי המחילה".

מהתנועה נמסר, כי מדובר ביישום פשוט וידידותי למשתמש, כך שגם טכנופובים יוכלו להשתמש בו ללא כל בעיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים