הרשת של HP – פרק ב'
בשבוע שעבר ערכה HPN, חטיבת הרישות של HP ישראל, בראשותו של דרור גולדשמיד, מנהל אגף התקשורת ב-HP ישראל, כנס לקוחות ראשון. קרוב למאתיים מנהלי רשתות ותשתיות וגם מנמ"רים אחדים נצפו. עד עתה לא זוהתה HP כמובילה בתחום, שנשלט כמעט לחלוטין על ידי סיסקו (Cisco), וכעת היא מצהירה מעל כל במה שמטרתה היא להוביל בתחום. היום היא השנייה והיא מתעתדת להיצמד לסיסקו. כבר כיום היא הראשונה במספר השערים (פורטס) ברשתות הארגוניות בעולם, אך מחזור המכירות של סיסקו גדול יותר. וזו בדיוק הסיבה ש-HP בטוחה שהלקוחות יעדיפו אותה על פני סיסקו, כי היא מחייבת אותם הרבה פחות מסיסקו על כל פורט. הגיוני, אם HP מוכיחה שהמערכות שלה גם יעילות וגם נוחות יותר להפעלה. HP משיגה יעילות זו, לדבריה, על ידי שימוש ברכיבים ומערכות תקניות בלבד ולא קנייניות, ומשלבת אותן בארכיטקטורת התשתיות האחודות שלה. יתרון העולם הפתוח עובד היטב בעולם הרשתות, אם אתה נעול בעולמו של הספק שלך, המחירים שלך גבוהים יותר, כי אין לך חלופה תואמת. איך אומרים ב-HP? תמיד כדאי ללקוח לבקש הצעת מחיר גם מאיתנו, שהרי גם אם בחרו במתחרה (סיסקו) הלקוח ישיג מחירים נמוכים יותר בגלל התחרות. ואם בחר HP על אחת כמה וכמה ישיג גם עלויות נמוכות יותר וגם ביצועים גבוהים יותר. אז לכנס המשתמשים הגדול הראשון שמתחיל את מסעה של HP לכיבוש עולם הרישות הגיע ארצה ניק ווטסון, סגן הנשיא ומנהל השיווק לעסקי התקשורת של HP באזור EMEA, שתיאר את מפת הדרכים של HP להיות מספר 1 בתחום.
המשך יבוא
תגובות
(0)