מיקרוסופט מתכננת טלפון שיאפשר חיבור לאביזרים רבים

מהתרשימים שצירפה מיקרוסופט לבקשת הפטנט אותה הגישה עולה, כי מדובר במכשיר בסגנון סליידר, עם תא שנשלף החוצה, אשר יהיה זמין למספר שימושים מתחלפים ● המשתמשים, לפי הרעיון שהתוותה מחלקת הפיתוח של מיקרוסופט, יוכלו להשתמש בתא, לדוגמה, כדי להציב מקלדת, פד לשליטה במשחקים ואפילו סוללה נוספת

מסמך שנחשף באתר הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקני מגלה שמיקרוסופט (Microsoft) מתכננת ככל הנראה סוג חדש של מכשיר סלולרי אליו יחוברו התקנים משניים אותם ניתן להחליף לפי הרצון ולפי הצורך.

לפי התרשימים המצורפים לבקשה המפורטת לפטנט מדובר במכשיר בסגנון סליידר, עם תא שנשלף החוצה, אשר יהיה זמין למספר שימושים מתחלפים. המשתמשים, לפי הרעיון שהתוותה מחלקת הפיתוח של מיקרוסופט, יוכלו להשתמש בתא, לדוגמה, כדי להציב בו מקלדת, פד לשליטה במשחקים ואפילו סוללה נוספת. כל המרכיבים הללו יהיו ניתנים לשליפה ולהחלפה באופן מיידי, ללא כל ביצוע פעולה מיוחדת.

יתרה מכך, לפי הפירוט בחלק מהמרכיבים המשניים, כפי שמכנה אותם מיקרוסופט, ניתן יהיה להשתמש כדי לשלוט בטלפון החכם מרחוק. לדוגמה, ניתן יהיה לחבר את הטלפון לטלוויזיה ואז להשתמש בבקר משחקים אלחוטי או שלט רחוק אלחוטי כדי לשחק משחקים או כדי להציג סרטונים מרחוק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מייקי

    די דומה למודו...מקווה שהביצוע יהיה טוב...

אירועים קרובים