חשבון הטוויטר של העיתון USA Today נפרץ

קבוצת ההאקרים שחדרה בתשעה בספטמבר לחשבון הטוויטר של רשת NBC News ופרסמה הודעות כוזבות על מתקפה נוספת באתר שבו ניצבו מגדלי התאומים, הצליחה לחדור ביום א' לחשבון טוויטר של העיתון USA Today ולפרסם שורה של הודעות חדשות ● במועד בו מתפרסמת ידיעה זו שבו כבר אנשי USA Today והשתלטו על החשבון שלהם ● מהעיתון נמסר בתגובה כי "החשבון שלנו נפרץ וכתוצאה מכך פורסמו ידיעות כוזבות. פעלנו בשיתוף עם טוויטר לתקן את הבעיה"

קבוצת ההאקרים שחדרה בתשעה בספטמבר לחשבון הטוויטר (Twitter) של רשת NBC News ופרסמה הודעות כוזבות על מתקפה נוספת באתר שבו ניצבו מגדלי התאומים, הצליחה לחדור ביום א' לחשבון טוויטר של העיתון USA Today ולפרסם שורה של הודעות חדשות.

בזמנו טענה רשת NBC News כי מדובר בנערים משועממים, אך נראה כי הם קוצרים הצלחה לא מבוטלת, מנקודת מבטם. באחת ההודעות שפורסמו כעת בעיתון USA Today כתבו הפורצים "פוקס ניוז, וול-מארט (Wal-mart), יונילבל (Unilevel), פייזר, NBC ועכשיו USA Today. מי הבא בתור?".

במועד בו מתפרסמת ידיעה זו שבו כבר אנשי USA Today והשתלטו על החשבון שלהם. מהעיתון נמסר בתגובה כי "החשבון שלנו נפרץ וכתוצאה מכך פורסמו ידיעות כוזבות. פעלנו בשיתוף עם טוויטר לתקן את הבעיה. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומודים לקוראינו על האמון".

לאחר הפריצה לחשבון טוויטר של רשת NBC News כתב גרהאם קלולי, מומחה אבטחה מחברת סופוס (Sophos), כי הוא צופה פריצות דומות נוספות, עד שבחברת טוויטר יתעשתו ויגבירו את אמצעי האבטחה המופעלים ביחס לפרופילים פופולאריים. "יש לשבח את התגובה המהירה של חברת טוויטר בעקבות הפריצות, אך עדיף היה לנקוט מלכתחילה באמצעי אבטחה הדוקים יותר ביחס לפרופילים פופולאריים", אמר קלולי. כעת נראה כי הוא צדק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים