מחקר: האמריקנים מעדיפים אנדרואיד

58% מהאמריקנים שרכשו טלפונים חכמים בשלושת החודשים האחרונים קנו מכשירים שמבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל, לעומת 28% בלבד שהעדיפו לרכוש iPhone - כך עולה ממחקר שביצעה נילסן ● עם זאת, בחברת המחקר מעריכים, כי ברבעון הנוכחי יעלו המכירות של אפל בתחום, עקב ההשקה הצפויה של Phone 5

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

מרבית האמריקנים שרכשו טלפונים חכמים בשלושת החודשים האחרונים העדיפו מכשירים מבוססי אנדרואיד (Android) – כך עולה ממחקר שביצעה חברת מחקרי השוק נילסן (Nielsen). עוד עולה מהמחקר, כי על כל קונה של מכשיר iPhone נרשמו כשני קונים של טלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל (Google).

מהנתונים עולה, כי 58% מהקונים רכשו מכשירים מבוססי אנדרואיד – הרבה יותר מאשר מספר רוכשי המכשירים מבית אפל (Apple), שעמד על 28% בלבד, ומהצרכנים שהעדיפו לקנות בלקברי (Blackberry), ששיעורם הגיע ל-9%. שיעור רוכשי המכשירים המבוססים על מערכות הפעלה אחרות עמד על 5%.

האחוז של רוכשי הטלפונים החדשים המבוססים על אנדרואיד גבוה באופן משמעותי מחלקה של מערכת ההפעלה בשוק הכולל של הטלפונים החכמים, שעומד על 43%. לעומת זאת, במקרה של אפל מדובר בנתון זהה – חלקה בשוק הכולל מסתכם אף הוא ב-28%. בנוסף, קבעה חברת המחקר, כי ההפרש בין רוכשי טלפונים חכמים חדשים לבין החדירה הכללית שלהם לשוק עומד על כ-15%: כ-58% מהרוכשים החדשים מעדיפים טלפונים חכמים, ואילו החדירה הכללית שלהם הגיעה, כאמור, ל-43%.

עם זאת, לקראת הרבעון הנוכחי, הרבעון האחרון של השנה, צופים בנילסן מהפך מסוים לטובת אפל, שאמורה להשיק את iPhone 5. "בכל פעם שאפל משיקה iPhone חדש או שהמכשירים שלה זמינים אצל ספקית שירות חדשה יש גידול משמעותי במכירות שלה", אמר דון קלוג, מנהל מחקר בתחום הטלקום בנילסן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים