אינטל הקימה מרכז מחקר שיעסוק במיחשוב עתידי

המטרה של אינטל היא להאיץ את פיתוח הטכנולוגיות העתידיות על ידי לימוד רציף של הצרכים המיוחדים של השוק הצרכני ● לימור פיקס, מנהלת התוכנית האקדמית והמחקר של אינטל: "מערכות המיחשוב החודר של הדור הבא ילמדו כל הזמן את הסביבות, היעדים, לוחות הזמנים וההעדפות של המשתמשים בהן"

אינטל (Intel) פתחה השבוע בארה"ב מרכז מחקר וטכנולוגיה חדש שיתמקד במחקר טכנולוגיות שיעניקו בעתיד חוויה עשירה יותר למשתמשים הצרכניים בשוק המיחשוב. המטרה של אינטל היא להאיץ את פיתוח הטכנולוגיות העתידיות על ידי לימוד רציף של הצרכים המיוחדים של השוק הצרכני. זהו מרכז המחקר החמישי שפותחת אינטל השנה עם שותפות שונות, כשהקודמים שהוכרזו במהלך השנה עוסקים במיחשוב ויזואלי, מיחשוב בטוח, מיחשוב ענן ומערכות משובצות.

לימור פיקס, מנהלת התוכנית האקדמית והמחקר של אינטל, אמרה בהכרזה על הקמת המרכז, כי "מערכות המיחשוב החודר של הדור הבא ילמדו כל הזמן את הסביבות, היעדים, לוחות הזמנים וההעדפות של המשתמשים בהן. יישומים עתידיים אלו יוכלו לתמוך במטלות מורכבות כבישול או בניית רהיטים מסובכים. לצרכנים תהיה חוויה עשירה בהרבה ממה שמציעות להם הטכנולוגיות הנוכחיות, והם יוכלו להקדיש זמן רב יותר להשגת המטרות שלהם, במקום להשתמש בו כדי להבין כיצד הטכנולוגיה עובדת".

מרכז המחקר והטכנולוגיה החדש יתרכז בעיקר בפיתוח אלגוריתמים שיצליחו לחלץ תכנים והבנת פעילויות ממידע שיסופק להם בעזרת חיישנים. לדוגמה ציינו באינטל, אלגוריתם שיידע לזהות שיש משתמש במטבח, וגם יידע אם הוא מכין חביתה, חותך בצל, או מכין מצרכים לתבשיל מסוים לפי מתכון.

אלגוריתמים מסוג זה יהיו חלק ממערכת שתאפשר תיאום תא משפחתי כולל מעקב ותיאום פעילויות יום יומיות. זה יהיה אחד משלושת היישומים בהם יתרכז המרכז הזה. היישומים האחרים אמורים להתרכז ברווחה ובריאות ובניהול מטבח חכם ומטלות דומות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים