חדש ב-Google Maps: מסלולי נסיעה בתלת מימד

כדי להשתמש בתכונה החדשה, פשוט יש להזין נקודת מוצא ונקודת יעד, ולאחר חישוב הדרך, ללחוץ על כפתור תלת מימד הסמוך להוראות הנסיעה ● הדמיית הנסיעה במסלול יכולה להיות מופסקת בכל נקודה, והמשתמשים יכולים לסובב את המפה ולסקור את האזור שסביבה

יישום המפות של גוגל (Google) היה תמיד כלי רב עזר למציאת מיקום, וענקית החיפוש הוסיפה כעת תכונה חדשה, המאפשרת זווית ראייה תלת ממדית של הדרך.

בשבוע שעבר, הוסיפה גוגל כפתור חדש בממשק האינטרנטי של יישום המפות שלה Google Maps, המאפשר למשתמשים מראה תלת ממדי ממעוף הציפור של הדרך. כדי להשתמש בתכונה החדשה, פשוט יש להזין נקודת מוצא ונקודת יעד, ולאחר חישוב הדרך, ללחוץ על כפתור תלת מימד הסמוך להוראות הנסיעה.

לאחר לחיצה על כפתור התלת מימד – התמונה מתחלפת למראה של Google Earth ומראה את התנועה על המסלול מנקודת המוצא אל נקודת היעד.

הדמיית הנסיעה במסלול יכולה להיות מופסקת בכל נקודה, והמשתמשים יכולים לסובב את המפה ולסקור את האזור שסביבה, או לקפוץ לכל נקודה על המסלול ולסקור את האזור, או לראות תמונות וקישורים למידע של אתרים חשובים על המסלול או בקרבתו. המשתמשים אף יכולים להחליף בין מצב הדו מימד והתלת מימד בכל נקודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים