תוכן שיווקי

Prodware ישראל רוכשת את המיישם השני בגודלו של Microsoft Dynamics AX בישראל

היקף העסקה - כמיליון שקלים ● בכך מבססת Prodware ישראל את מעמדה כמובילת שוק ה-ERP של מיקרוסופט בישראל

02/10/2011 16:22

פרודוור ישראל רוכשת את פעילות הייעוץ והיישום של מערכת Microsoft Dynamics AX בניהולו של רו"ח שרון מושקוביץ – מבכירי מיישמי ה-ERP ובפרט מערכת Dynamics AX בשוק הישראלי. הפעילות הנרכשת כוללת 5 רואי חשבון, מיישמים, מפתחים, לקוחות, ידע והתמחות ייחודית על מוצר ה-ERP המוביל של מיקרוסופט. הפעילות של שרון תמוזג לתוך חטיבת ה-AX אותה מנהל איציק ג'יני. שרון מושקוביץ ימונה למנהל בכיר בחטיבה.

רכישה זו מהווה נדבך נוסף בביסוס והרחבת פעילות היישום ERP של מיקרוסופט של פרודוור בישראל והבעת אמון בשוק הישראלי ובפוטנציאל הצמיחה והחדירה של Microsoft ERP לשוק הישראלי. חטיבת ה-ERP של פרודוור מונה לאחר הרכישה כ-50 מומחים ונותנת שירות לעשרות ארגונים – ובינהם: סרגון, גרפיקה בצלאל, הולמס פלייס, H&M, ISS, בקרה גבע, א.ר.י כפר חרוב, כצט ועוד.

לדברי שרון מוסקוביץ, "אנו שמחים, גאים ומאושרים להצטרף ל-Prodware, שותף ה-Dynamics הגדול של מיקרוסופט בעולם, והשותף הגלובאלי היחיד של מיקרוסופט הפעיל בישראל. Prodware ישראל נמצאת בתנופת צמיחה וכיף להצטרף להצלחה ולהיות חלק ממהפכת ה-ERP בישראל".

לדברי איציק ג'יני, מנהל חטיבת ה-AX ב-Prodware, "שרון מוסקוביץ, מותיקי המיישמים של Microsoft AX בישראל, יוסיף עומק וניסיון לחטיבת ה-AX שלנו, על מנת שנוכל להתמודד טוב יותר עם האתגרים הרבים ולהציע לחברות בסגמנט ה-Enterprise ומפעלים פתרון ERP מקצה לקצה מבוסס על טכנולוגיות מיקרוסופט. אנו עדים להתעוררות ועליה בביקוש ל-Microsoft AX ובעזרת הצוות של שרון מוסקוביץ אנחנו מחזקים את הפלטפורמה שלנו כהכנה לגידול ולצמיחה. אנחנו נותנים תשומת לב רבה לקליטת הפעילות של מוסקוביץ ומיזוגה בחטיבה".

מימין: פטריק חסון - מנהל כספים ב-Prodware, מיקי איטין - מנהל פעילות ה-R&D של Prodware, יובל קורן - מנכ"ל פעילות ה-NAV של Prodware ישראל, שרון מוסקוביץ - מנהל הפעילות הנרכשת, יוסי חיימוב - סגן נשיא לפעילות בינלאומית ב-Prodware העולמית, איציק ג'יני - מנכ"ל פעילות ה-AX של Prodware ישראל, ענת ירום - מנהלת משאבי אנוש ב-Prodware ישראל, אילנה ג'יני - מיישמת פיננסית ואריק כהנא - מיישם לוגיסטי מתוך צוות הפעילות הנרכשת

לדברי יוסי חיימוב, סגן נשיא Prodware לפעילות בינלאומית – "אסטרטגיית הצמיחה שלנו ב-Prodware ישראל מבוססת על גידול אורגני ו-M&A. הרכישה של שרון מצטרפת לשורה של גיוסים שעשינו בישראל של המנהלים הטובים ביותר בתחומי ה-Dynamics של מיקרוסופט. חטיבת ה-AX שלנו נהנית מהגב הרחב והניסיון של Prodware ו-Qurius במאות פרויקטי AX ברחבי העולם".

אתר פרודוור

אירועים קרובים